Die had ik gekocht maar direct ingeruid voor een rocketlauncher. Wat een terugslag zeg! Kan hem amper op 1 punt houden, zelfs met korte salvo'squote:Op maandag 27 oktober 2008 12:57 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
AK47 hoort bij Assault weapons, en de sniper zit ook in die categorie. De M249 hoort bij Special weapons.
[ afbeelding ]
Dart rifle nemenquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:05 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik heb dit spel op de xbox360..
Heb golden AK gevonden goed ding vind alleen jammer dat geen sniper meer kan nu
Of dat je auto niet zo ontiegelijk snel kapot gaat. Want dan kun je nog tenminste door die dingen heen raggen en proberen je achtervolgers te verliezen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:05 schreef delano.888 het volgende:
Dr moet gewoon echt een patch komen die de guards uitzet na ze 1x vermoord te hebben, dat moet gewoon
Dat vind ik nogal meevallen (PC versie tenminste). Ik kan er gewoon doorheen rijden.. als ze dan achter me aan komen met de auto, uitstappen, achter auto schuilen voordat ze je omver rijden, de gunner schiet je dan zo neer en de chauffeur stapt dan uit als makkelijk doelwitquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Of dat je auto niet zo ontiegelijk snel kapot gaat. Want dan kun je nog tenminste door die dingen heen raggen en proberen je achtervolgers te verliezen.
Geen idee, ik knal ze altijd vrij snel neerquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:15 schreef Atreidez het volgende:
Is kwijtraken van je achtervolgers uberhaupt wel mogelijk
Vet. Irri. Tant. Uit frustratie knikker ik ze vaak gewoon maar een granaat tegen hun flikker, maar het grootste deel van de tijd kost dat je ook je eigen auto, waardoor je die halve tyfusmap weer over mag zwerven op zoek naar een nieuwe auto.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:13 schreef Yngwie het volgende:
Dat vind ik nogal meevallen (PC versie tenminste). Ik kan er gewoon doorheen rijden.. als ze dan achter me aan komen met de auto, uitstappen, achter auto schuilen voordat ze je omver rijden, de gunner schiet je dan zo neer en de chauffeur stapt dan uit als makkelijk doelwitDaarna autootje repareren en gaan met die banaan
Hahaquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:10 schreef nietzman het volgende:
Maar kom op, al die checkpoints is toch gewoon bezigheidstherapie? Lekkere voldoening, om de scheet een stelletje bosnegers en boers neerknallen met de wetenschap dat ze d'r weer staan zodra je je kont gekeerd hebt. Zo kan ik ook een spel rekken.
dat scouten boeit geen reet, ik heb er echt al 35 gescout ofzo en nogsteeds als ik er voorbij kom staat die weer vol met gasten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:18 schreef andre347 het volgende:
Je kan die outposts ook gewoon innemen. Wanneer je een tijdje rondloopt in een outpost krijg je een berichtje dat het is gescout.
Dat is 2x leuk, maar niet 100xquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voorbij rijden, komen ze achter je aan, 200 meter verder druk je op C en maai je iedereen plat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |