Idd, de sfeer is echt geweldig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Man Afrika is zo verdomde goed neergezet in het spel.
Op de irritante checkpoints ( achterlijke dwazen) na geniet ik met volle tuigen, tot dusver dan.
dan voel je je echt gefuckedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:47 schreef Slappy het volgende:
Ja die rpg is lache als die half werkt valt gelijk die kop voor je poten en dan snel wegrennen
Die schijnt te komen las ik gisteren ergens. Kan het alleen niet meer voor de geest halen waar ik dat las....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:02 schreef -Dries- het volgende:
*wacht op patch*
hoezee wordt dolle pret op me 37" tv beeldquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:28 schreef Trystar het volgende:
[..]
Idd, de sfeer is echt geweldig.
Die checkpoints begin ik ook steeds meer zat te worden. Ik probeer er nu maar om heen te rijden (wanneer mogelijk)
Er is gelukkig nu een FOV Fix voor PC.
Nu kun je daadwerkelijk in breedbeeld spelen.
Nee,... de buddy weet vaak een andere manier 'van aanpak' om dezelfde missie te doen. Ga je alleen,... of gebruik je zijn advies en of hulp. Je rep zal wat naar beneden gaan als je het op je eigen houtje doet. In principe doe je dus gewoon de main missie, maar met tussenstop.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik had een missie geaccepteerd van een buddy alleen kreeg ik kort daarna nog een story mode missie. Nu ik op start druk en kijk bij objectives staan ze weergegeven alleen in een soort van keuzevraag: either of or. Is het dan zo dan wanneer ik een van die twee kies, de andere verloren gaat?
Ah op zo'n fiets. Thnx.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... de buddy weet vaak een andere manier 'van aanpak' om dezelfde missie te doen. Ga je alleen,... of gebruik je zijn advies en of hulp. Je rep zal wat naar beneden gaan als je het op je eigen houtje doet. In principe doe je dus gewoon de main missie, maar met tussenstop.
Die laatste ben ik inderdaad ook eens tegen gekomen. Erg vaag. Zonet stond ik trouwens naar een dooie te kijken en het viel me op dat hij 2 wapens in 1 been holster had zittenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:15 schreef DretoX het volgende:
De spawnrate, misschien wat bugs (zo heb ik al vaker gehad dat mannetjes met de rug naar me toestonden en in het niets schoten en mij toch raakte).
Vindt je ? Ik vind er geen kont aan, constant hetzelfde. Lijkt wel op Assasins Creed, overhypte game.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:11 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Een patch? Waar dat nou weer voor? Wat valt er eigenlijk te patchen?
Ik ben nou al iets van 3 of 4 dagen bijna non-stop bezig en ik zit nog maar op 55%Deze game is best lang zeg. Je krijgt wel waar voor je geld
Ik kom niet eens meer toe aan Dead Space. Die is trouwens ook redelijk lang.
Lul niet. Ik heb nu al 3 keer dezelfde checkpoint moeten clearen ondanks dat ik hem al de eerste keer heb overgenomen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:11 schreef wijzenisonbeleefd het volgende:
je moet de checkpoints overnemen als je wilt dat ze niet de volgende keer als je daar weer langs rijdt er weer zijn
Dan doe je toch iets verkeerd, ik heb er namelijk geen last vanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:29 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
Lul niet. Ik heb nu al 3 keer dezelfde checkpoint moeten clearen ondanks dat ik hem al de eerste keer heb overgenomen.
flora, bedoel jequote:zo wordt de fauna aangestuurd met een engine die RealTree
Dan speel jij volgens mij een andere game.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd, ik heb er namelijk geen last van.
Ja hallo,quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Locatie van de gouden AK 47:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de fout
Tip:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, is dit een artifact![]()
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:57 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ja hallo,Hoe kan ik dat achterhalen trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe je weet dat je daar zit?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat achterhalen trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:04 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hoe je weet dat je daar zit?Oke. Maar jij bent ook al aardig ver dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:10 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ergens tegen de 60% denk ik. Volgens mij hebben je keuzes welke missie je aan neemt ook een effect op het werk dat je van de andere partij krijgt. Die missies krijg je dus niet als je wat voor de andere partij gaat doen. Lekker is dat weer... Mag je de game nog een keer gaan spelen om de rest te kunnen doen?
Documents ---> My Games --> Far Cry 2 ---> saved games: even op datum sorteren en alles wegmikken behalve je laatstequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ach nee toch? Gelukkig heb ik alle wapen missies al gedaan dus daar hoef ik me niet meer om druk te maken.
Een goede tip trouwens. Ga ALTIJD eerst langs je buddy voordat je je missie voltooid. Je krijgt op die manier op den duur namelijk leuke goodies.
Edit: Net even ruim 300 saves weg gehaalt (Naar externe schijf verplaatst) en het save/load systeem is veeeel sneller geworden. Ik hoef niet langer te wachten tot de lijst met gemaakte saves klaar is met laden voordat ik wat op kan slaan. Goeie tip dus voor PC gamers. Maar ik raad wel aan om ze voor de zekerheid dus even op een andere plaats te back-upen. is dat een woord? nevermind...
goeie vraagquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:39 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Is er trouwens een manier om te weten hoe laat het is zonder naar een safehouse te gaan en het save process te starten? Ik zie namelijk op de 9e screen een "horloge" maar daar weet ik helemaal niets van.
dat zal je vast later in het spel te weten komen lijkt me.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:39 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Is er trouwens een manier om te weten hoe laat het is zonder naar een safehouse te gaan en het save process te starten? Ik zie namelijk op de 9e screen een "horloge" maar daar weet ik helemaal niets van.
Dat wil ik ook wel weten jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:39 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ja hallo,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de fout
Tip:Een Desert Eagle met achterop nog eens een revolvergreep? Een foutje of die DE ligt over de revolver heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had begrepen dat er helaas geen revolvers in de game zaten...
[..]
Ja hallo,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek de fout
Tip:No offence, maar de graphics zien er hier niet uit om een of andere reden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Klopt. Er ging wat vreselijk verkeerdquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
No offence, maar de graphics zien er hier niet uit om een of andere reden?
Yup, maar ik wil standaard eentje met een 40mm grenade launcher er opquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:20 schreef Catch_me het volgende:
Hebben jullie al die safehouse upgrade dat er standaard een auto met een 50 kaliber wapen naast je huis staat? Daarmee schiet je vijanden toevallig wel in 1 a 2 schoten dood
Er zit een DE en een Flaregun in 1 holsterquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:31 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Een Desert Eagle met achterop nog eens een revolvergreep? Een foutje of die DE ligt over de revolver heen.
Ik had begrepen dat er helaas geen revolvers in de game zaten...
Ah ok, dus inderdaad geen revolvers in het spel? Jammer.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Er zit een DE en een Flaregun in 1 holster
Gisteravond kwam ik nog wat raars tegen. Een gast was in een rots gespawned. Ik kon alleen z'n petje zien en hij kon vanuit die rots in alle richting op mij schietenLekker zeg.
Voordeel van dat konvooi was dat hij steeds weer opnieuw kwamquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:56 schreef Cheiron het volgende:
Mooie omgeving (alleen is Crysis echt mooier imo), op zich een interessant idee. Alleen die missies.. Nu ook "zorg dat het konvooi niet op zn bestemming komt". Doe ik er fucking een uur over om bij dat konvooi te komen omdat ik 8 (!!) checkpoint uit moet moorden + 50 kilometer moet rijden. Dan is de lol er wel een beetje af. KWam wel een gouden AK47 tegen :![]()
Hmm, zijn er dus meerdere, mijne lag aan de andere kant van de map.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Locatie van de gouden AK 47:
[ afbeelding ]
hehe, dat deed mn uzi ook. Midden in een vuurgevecht. Had ik alleen nog mn sniperrifle.. Niet zo handigquote:
haha ik ook, molde hem uiteindelijk met een granaatquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Er zit een DE en een Flaregun in 1 holster
Gisteravond kwam ik nog wat raars tegen. Een gast was in een rots gespawned. Ik kon alleen z'n petje zien en hij kon vanuit die rots in alle richting op mij schietenLekker zeg.
bij normale wapens voor zover ik weet niet. bij een rpg misschien wel:Pquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:38 schreef Wheelgunner het volgende:
Raak je ook gewond als een wapen kaboomt?
Inderdaad. Ik vraag me ook af waarom het nr.2 is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:59 schreef Atreidez het volgende:
Prachtig spel (graphics), maar heb nog niet echt door waarom het nou Far Cry 2 heet.. Had net zo goed een andere naam kunnen krijgen ? Na de inleiding is het nu ook een kwestie van je doel vinden en overal die wachtpostjes killen. Ik ben ws. nog niet ver genoeg, maar het komt buiten de graphics nog niet vernieuwend over..
Hoe hoger je rep hoe meer upgrades je krijgt bij je safehouses. Denk aan ammoboxes en geupgrade wapens op auto's. Het is verder vrij onbelangrijk voor het verhaal maar het maakt de game wel wat makkelijkerquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:50 schreef IJsmuts het volgende:
tvp, en is je rep belangrijk? moet ik ervoor zorgen dat die zo hoog mogelijk bljft?
thanks, moet ik toch maar wat meer opdrachten volgens de manier van mn buddies doenquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hoe hoger je rep hoe meer upgrades je krijgt bij je safehouses. Denk aan ammoboxes en geupgrade wapens op auto's. Het is verder vrij onbelangrijk voor het verhaal maar het maakt de game wel wat makkelijker
quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:07 schreef Moe_Szyslak het volgende:
40mm vehicle mounted grenade launcher Bitches!!! Hij staat bij m'n safehouses
Volgens mij klapt een golden AK niet uit elkaar.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:24 schreef Bastard het volgende:
Als zon wapen van je uitelkaar klapt.. stel zon golden AK47, kun je hem dan weer ergens opnieuw ophalen
Ok, dus alleen de wapens die ik op de straat vind dan dus .. mn moeder zei het vroeger al "niks van de straat oprapen".quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:00 schreef DretoX het volgende:
[..]
Volgens mij klapt een golden AK niet uit elkaar.
Bij vrijwel alle safehouses. Sommige die op een klein heuveltje staan niet omdat daar geen plaats was denk. Trouwens,quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:23 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Staat ie dan bij alle safehouses? Want ik heb met een missie twee Zwarte Jeeps vrijgespeeld, en die staan maar bij één safehouse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:19 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Bij vrijwel alle safehouses. Sommige die op een klein heuveltje staan niet omdat daar geen plaats was denk. Trouwens,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
Ik loop eigenlijk altijd met een sniper rond, daarnaast een M249 of een Flamethrower.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:26 schreef Chocobo het volgende:
Wapen tips,... wat is nu beter,... dat G3 ding of de AK47 als main gun. Ik loop veel met mijn sniper rond, maar dat gaat ook niet altijd op. Het liefst zag ik mijn sniper als secondary wapen,... (toets naar beneden)
Dat is inderdaad de meest tactische keuze. Je moet eigenlijk altijd een silenced wapen bij je hebben, een sniper rifle en een machine gun. Het probleem met bijv. de dart rifle is dat je maar maximaal 10 darts bij je hebt. Ik heb vaak de 50cal of de dragunov samen met de M249. Alleen is de M249 eigenlijk ook geen ideaal ding. Je hoeft alleen niet zo vaak te reloadenquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:34 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik loop eigenlijk altijd met een sniper rond, daarnaast een M249 of een Flamethrower.
Sidearm heb ik nu een silenced makarov, maar ik wil voor een Mac-10 of een Uzi gaan.
Maar ik heb een AK47,... dat is toch een machine gun? Ik kan dan geen sniper meer meenemen hoor!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de meest tactische keuze. Je moet eigenlijk altijd een silenced wapen bij je hebben, een sniper rifle en een machine gun. Het probleem met bijv. de dart rifle is dat je maar maximaal 10 darts bij je hebt. Ik heb vaak de 50cal of de dragunov samen met de M249. Alleen is de M249 eigenlijk ook geen ideaal ding. Je hoeft alleen niet zo vaak te reloadenEn das dan wel weer handig.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar ik heb een AK47,... dat is toch een machine gun? Ik kan dan geen sniper meer meenemen hoor!
Mmmm,... zal even een overzicht moeten zoeken van assault en specialquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:57 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
AK47 hoort bij Assault weapons, en de sniper zit ook in die categorie. De M249 hoort bij Special weapons.
[ afbeelding ]
http://www.farcry2fans.com/news.php?extend.130quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mmmm,... zal even een overzicht moeten zoeken van assault en special
Ja, maar die neemt de plaats in van een fatsoenlijk sniper riflequote:Op maandag 27 oktober 2008 12:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar ik heb een AK47,... dat is toch een machine gun? Ik kan dan geen sniper meer meenemen hoor!
Terwijl zo'n ding in vergelijking een stuk zwaarder om mee te zeulen is dan die AK.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:03 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ja, maar die neemt de plaats in van een fatsoenlijk sniper rifleJe kunt niet een sniper en een assault rifle tegelijk mee nemen. Dat maakt het allemaal wat lastig. Maar de M249 zit dus in een andere categorie in de game. Dat is een special weapon. Die kun je dus wel tegelijk met een sniper rifle mee nemen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:01 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
http://www.farcry2fans.com/news.php?extend.130
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |