Idd, de sfeer is echt geweldig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Man Afrika is zo verdomde goed neergezet in het spel.
Op de irritante checkpoints ( achterlijke dwazen) na geniet ik met volle tuigen, tot dusver dan.
dan voel je je echt gefuckedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:47 schreef Slappy het volgende:
Ja die rpg is lache als die half werkt valt gelijk die kop voor je poten en dan snel wegrennen
Die schijnt te komen las ik gisteren ergens. Kan het alleen niet meer voor de geest halen waar ik dat las....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:02 schreef -Dries- het volgende:
*wacht op patch*
hoezee wordt dolle pret op me 37" tv beeldquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:28 schreef Trystar het volgende:
[..]
Idd, de sfeer is echt geweldig.
Die checkpoints begin ik ook steeds meer zat te worden. Ik probeer er nu maar om heen te rijden (wanneer mogelijk)
Er is gelukkig nu een FOV Fix voor PC.
Nu kun je daadwerkelijk in breedbeeld spelen.
Nee,... de buddy weet vaak een andere manier 'van aanpak' om dezelfde missie te doen. Ga je alleen,... of gebruik je zijn advies en of hulp. Je rep zal wat naar beneden gaan als je het op je eigen houtje doet. In principe doe je dus gewoon de main missie, maar met tussenstop.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik had een missie geaccepteerd van een buddy alleen kreeg ik kort daarna nog een story mode missie. Nu ik op start druk en kijk bij objectives staan ze weergegeven alleen in een soort van keuzevraag: either of or. Is het dan zo dan wanneer ik een van die twee kies, de andere verloren gaat?
Ah op zo'n fiets. Thnx.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... de buddy weet vaak een andere manier 'van aanpak' om dezelfde missie te doen. Ga je alleen,... of gebruik je zijn advies en of hulp. Je rep zal wat naar beneden gaan als je het op je eigen houtje doet. In principe doe je dus gewoon de main missie, maar met tussenstop.
Die laatste ben ik inderdaad ook eens tegen gekomen. Erg vaag. Zonet stond ik trouwens naar een dooie te kijken en het viel me op dat hij 2 wapens in 1 been holster had zittenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:15 schreef DretoX het volgende:
De spawnrate, misschien wat bugs (zo heb ik al vaker gehad dat mannetjes met de rug naar me toestonden en in het niets schoten en mij toch raakte).
Vindt je ? Ik vind er geen kont aan, constant hetzelfde. Lijkt wel op Assasins Creed, overhypte game.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:11 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Een patch? Waar dat nou weer voor? Wat valt er eigenlijk te patchen?
Ik ben nou al iets van 3 of 4 dagen bijna non-stop bezig en ik zit nog maar op 55%Deze game is best lang zeg. Je krijgt wel waar voor je geld
Ik kom niet eens meer toe aan Dead Space. Die is trouwens ook redelijk lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |