Ik ontvang in Amsterdam en Ijmuiden nl 123 en tv noordholland en nog wat radio zenders gewoon perfect, hoeft niet eens echt dichtbij het raam te staan .quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:56 schreef Landgeld het volgende:
[..]
ook geen ned1,ned2,ned3 dus? Zo goed werkt dat ding dus niet
ahh jammer.. was te mooi om waar te zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:00 schreef Remake het volgende:
[..]
Commerciele zenders kijken met die dvb-t stick vereist linux, met die app met die decrypt keys die zich steeds aanpast aan het nieuwe algorithme dat digitenne om de paar minuten ververst (!)
Ikzelf gebruik puppylinux op me laptop samen met als extratje een universele dvb-t driver
Wist niet eens dat dat mogelijk is, kun je misschien een link ofzo geven met wat info.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:00 schreef Remake het volgende:
[..]
Commerciele zenders kijken met die dvb-t stick vereist linux, met die app met die decrypt keys die zich steeds aanpast aan het nieuwe algorithme dat digitenne om de paar minuten ververst (!)
Ikzelf gebruik puppylinux op me laptop samen met als extratje een universele dvb-t driver
Gewoon in een envelop doen en tegen internationaal brieftarief versturen. Maak een foto van de envelop en mail die naar FP.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:01 schreef luciferist het volgende:
gekregen:
[ afbeelding ]
besteld:
[ afbeelding ]
Bij focalprice, maar ik moet eerst mijn usb-stick opsturen en pas als die daar aangekomen is sturen ze mij het aangevraagde product (armband usb) op.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:38 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Gewoon in een envelop doen en tegen internationaal brieftarief versturen. Maak een foto van de envelop en mail die naar FP.
Het duurt allemaal even, maar ze sturen inderdaad de vervanger op (het ook een verkeerd artikel van FP gehad, teruggestuurd, juiste teruggehad, was het niet wat ik moest hebben...)
maar ik moet het verzenden dus ook nog gaan betalenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:38 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Gewoon in een envelop doen en tegen internationaal brieftarief versturen. Maak een foto van de envelop en mail die naar FP.
Het duurt allemaal even, maar ze sturen inderdaad de vervanger op (het ook een verkeerd artikel van FP gehad, teruggestuurd, juiste teruggehad, was het niet wat ik moest hebben...)
Bij DX krijg je het vergoed in producten die je zelf mag kiezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:55 schreef luciferist het volgende:
[..]
[..]
maar ik moet het verzenden dus ook nog gaan betalen
Dat US only gaat over de 90 dagen uitgestelde betaling.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:59 schreef Remake het volgende:
200 MW? zozo netjes, wel veel mW voor een laserlampje
Boeit het DX trouwens dat je naar NL laat versturen? op de site staat US only?
Ik zat net ook al raar te kijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17066
Kijk naar de omschrijving op de adapter
[ afbeelding ]
Had het verkeerd gelezen, juist in de US is het illigaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat US only gaat over de 90 dagen uitgestelde betaling.
Die telefoon ziet er best aardig uit... Of lijkt dat maar zo?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zojuist mijn pakjes ontvangen, mijn vriendin pikt zomaar even mijn spullen in![]()
Ik vraag me af he, focalprice is qua telefoons nog wat goedkoper. Maar zijn het inderdaad wel dezelfde telefoons als op DX?
Telefoon op DX
Volgens mij dezelfde telefoon
Nu met uniek imei nummer trouwens. Is die ene foto met die iphone icons trouwens wel echt of niet? Op alle andere foto's zie ik dergelijke icons niet terug komen.
Had het 2e topic onder die mok niet nodig. Volgens mij is een foto hiervan op Fok! plaatsen banwaardig..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:24 schreef Kadooosh het volgende:
lol... http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16941
Waar doet dat me aan denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |