Ik zie het op wikiquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:28 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat het een typefout was maar nee ook op DVT-B geen hits.![]()
van tweakers.net/na google op dvt-bquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:17 schreef BoterKlontje het volgende:
[..]
Ik zie het op wikiIk dacht idd dat je een typefout maakte.
quote:Je hebt 4 soorten digitale televisie...
DVB-S: Sattelite
DVB-C: Cable
DVB-T: Terrestrial (door de lucht dus)
DVB-H: Handheld
DVT-B ken ik niet. Het klinkt als een typfout...
idem zelfde probleemquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:07 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Zoeken op DVB-T levert geen hits op en zoeken op CCcam alleen linux shizzle, daar ben ik ben niet echt mee geholpen.
Ik heb er nog wat tijd en moeite ingestoken maar uiteindelijk kom ik niet verder dan het aanschaffen van een dreambox en dat heeft niks meer met een goedkoop DVB-T ontvangertje te maken. Op de plaatjes van remake zie je ook alleen fta kanalen en dat is niet wat ik zoek.quote:
Bestaat niet toevallig uit 2 shipments?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:55 schreef Dayuum het volgende:
Vreemd er staat nog steeds packaging... maar heb al wel een tracking code
volgens mij niet, Elk product heeft ready statusquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Bestaat niet toevallig uit 2 shipments?
Iets groter dan normale horloges ja, maar niet ''loei'' groot.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:53 schreef Wunny het volgende:
Die IK horloges, zijn die groot qua omvang?
Ik heb namelijk nogal ( erg ) kleine polsen en ik wil niet een loei groot ding om me pols hebben...
heb wel linkje voor je om software te downloaden die freecom gebruikt bij hun DVB-T stick. Deze software is met veel sticks compatible.. Totalmedia heet het.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:56 schreef -Tim- het volgende:
Zou iemand de DVB-T tv-kijk software ergens willen uploaden? Heb het driver cdtje hier niet meer liggen maar heb wel drivers gevonden op internet die m'n stickie meer leven inblazen dan de meegeleverde.
Die blanke sleutels bedoel je?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:17 schreef tralalala het volgende:
Ze verkopen gewoon Lock Pickers van dik veel auto's
en daarmee zou je wel de commerciële zenders kunnen ontvangen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:10 schreef erik90 het volgende:
[..]
heb wel linkje voor je om software te downloaden die freecom gebruikt bij hun DVB-T stick. Deze software is met veel sticks compatible.. Totalmedia heet het.
Zet dat maar uit je hoofd, daar is veel meer apparatuur voor nodig dan alleen een DVB-T stick en wat software.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:09 schreef Landgeld het volgende:
[..]
en daarmee zou je wel de commerciële zenders kunnen ontvangen?
Commerciele zenders kijken met die dvb-t stick vereist linux, met die app met die decrypt keys die zich steeds aanpast aan het nieuwe algorithme dat digitenne om de paar minuten ververst (!)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:09 schreef Landgeld het volgende:
[..]
en daarmee zou je wel de commerciële zenders kunnen ontvangen?
geeft veel licht, totdat je een fellere lamp hebt (geprobeerd)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:11 schreef mstr het volgende:
M'n
3-in-1 15+1 3xAAA Flashlight (10 White LED - 5 UV LED - Red Laser)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3248
en
Soshine AAA 900mAh Batteries (4-Pack)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.488
zijn binnen.
Geeft best veel licht
Ach, hij is gewoon voor de fun.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:03 schreef Andyy het volgende:
[..]
geeft veel licht, totdat je een fellere lamp hebt (geprobeerd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |