Een leuke avond hoeft niet duur te zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:25 schreef DarkSystem het volgende:
Ben jij zo'n nerd die uitgaat en 20 Euro normaal opmaakt dan?
Ik neem normaal altijd 10 euro mee ik ben daar voor het uit gaan en contacten toch niet voor te zuipenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:25 schreef DarkSystem het volgende:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:27 schreef mordradead het volgende:
Je haalt zeker altijd alleen wat voor jezelf
Een écht leuke avond waar je nog welleens later over napraat kosten meestal wel watquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:26 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Een leuke avond hoeft niet duur te zijn.
20 euro heb ik doorgaans wel genoeg aan hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:25 schreef DarkSystem het volgende:
Meestal is het bij mij zo dat hoe meer ik spendeer hoe minder ik er later nog over weet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:31 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Een écht leuke avond waar je nog welleens later over napraat kosten meestal wel watbovendien vind ik het echt geen fijn gevoel als ik moet letten op mn geld en max 1 bier per uur bestellen kan anders red ik het niet in de avond...
Oh jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:32 schreef mordradead het volgende:
[..]
Was gericht aan tientje-teun he.
Waarom zou ik veel moeten zuipen als ik zelf al goed kan dansen en lol kan hebbenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:32 schreef mordradead het volgende:
[..]
Was gericht aan tientje-teun he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |