gewoon zeggen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:47 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb best grote tieten.
En nu merk ik dat ik regelmatig mannen tegenkom die me tussen mn tieten willen neuken.
Maar ik vind daar nou net niks aan. Alleen durf ik dat niet te zeggen.
Hoe pak ik dat aan?
Jij hebt wel een heel erg onaangenaam en onzeker sexleven; 2 van de 3 topics die je opent gaan erover. Misschien moet je eens hulp zoeken. Of je moet gewoon volwassen worden, dan gaan dit soort neigingen ook weer vanzelf over (bij de meesten that is).quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:47 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik heb best grote tieten.
En nu merk ik dat ik regelmatig mannen tegenkom die me tussen mn tieten willen neuken.
Maar ik vind daar nou net niks aan. Alleen durf ik dat niet te zeggen.
Hoe pak ik dat aan?
Ja, maar ik merk dan dat ze het zo graag willen en dat vind ik dan zo lullig...quote:
Je wil het zelf toch niet? Niet zeuren dan en nee zeggen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ja, maar ik merk dan dat ze het zo graag willen en dat vind ik dan zo lullig...
Ik wil ze niet teleurstellen
En jezelf? Als je niemand wilt teleurstellen, blijf je altijd bezig je laten gebruiken. Je moet ook voor jezelf opkomen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:53 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ja, maar ik merk dan dat ze het zo graag willen en dat vind ik dan zo lullig...
Ik wil ze niet teleurstellen
Ik vind het gewoon saai en niet opwindend en voel me zo dom als ik daar zitquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:59 schreef Houtspeer het volgende:
Hoe bedoel je daar vind je niks aan?
Ja en? Seks draait niet alleen om jou.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:03 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon saai en niet opwindend en voel me zo dom als ik daar zit
Ik schaam me en weet niet wat ik moet doen.
Soms laat ik hem wel doorstoten tot in mijn mond.
Dan is het iets minder vervelend.
Het gaat toch ook niet alleen om wat jij leuk vind? Misschien vind jij iets anders weer leuk dat een ander niet leuk vind en wel voor je over hebt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:03 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Zit?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:03 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ligquote:
Ze krijgt nu natuurlijk sperma in dr neusquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:59 schreef Houtspeer het volgende:
Hoe bedoel je daar vind je niks aan?
Leuk bedacht Herald.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:03 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Die heb ik wel echtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:09 schreef Houtspeer het volgende:
Inderdaad zeg. Dit is nep.
Met je tieten.
Ja, dat is het eigenlijke probleem, ze willen allemaal hun piemel tussen mijn tietjes steken die daar veel te klein voor zijnquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:13 schreef SunChaser het volgende:
Overigens, als je eigenlijk helemaal geen tieten hebt, dan kan ik me idd voorstellen dat het genant is dat mannen willen tietneuken.
Hoe oud ben je? Twaalf?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:15 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ja, dat is het eigenlijke probleem, ze willen allemaal hun piemel tussen mijn tietjes steken die daar veel te klein voor zijn
Dat ze dat zelf niet zien!
Volgens mij zijn ze dom
je ziet niet in dat dit een kuthoeren kk kloon van een fistfuckend 13jarige rukboy is?quote:
Nee toch, dat doen mensen op FOK! niet. Mensen zijn hier altijd eerlijk en oprecht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:41 schreef muay-toy het volgende:
[..]
je ziet niet in dat dit een kuthoeren kk kloon van een fistfuckend 13jarige rukboy is?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:41 schreef muay-toy het volgende:
[..]
je ziet niet in dat dit een kuthoeren kk kloon van een fistfuckend 13jarige rukboy is?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee toch, dat doen mensen op FOK! niet. Mensen zijn hier altijd eerlijk en oprecht.
quote:
Amen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee toch, dat doen mensen op FOK! niet. Mensen zijn hier altijd eerlijk en oprecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |