Die is inmiddels prinses?quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:39 schreef Diaan73 het volgende:
Jullie hebben mijn plaatje nog steeds niet geraden...
Nee volgens mij nog steeds niet.quote:
O.a. zangeres!quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zangeres, actrice of voetbalvrouw?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
O.a. zangeres..... hmmm presentatricerette?
Nederlandquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Verenigd Koninkrijk of Verenigde Staten?
eliZe werd geboren als Elise van der Horst in Utrecht, 1982. Ze auditeerde op achtjarige leeftijd voor VARA’s ‘Kinderen Voor Kinderen’. Zo was eliZe zes jaar lang onderdeel van het succesvolle tv-project en zong op alle jaarlijkse albums mee, waaronder in twee solonummers: “Poster” en “Het Tietenlied”.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen idee wie dat presenteert, nooit gezien. Ik kijk sowieso nauwelijks tv, ben 's avonds meestal aan het werk.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Die zijn van Rock Nation. De één heet Dennis en de ander staat altijd met z'n handen in z'n zakken naar de punten van zijn laarzen te kijken.
Edwin heet die. Programma wordt slecht bekeken overigens. Ik heb ook zo mijn twijfels over het programma, ik vind dat er iets teveel wordt gestreefd naar eenheidsworst. Stijn was een hippie en moest veranderen in een rocker a la Spinal Tap. Ook zou hij niet sociaal genoeg zijn en moest dus vertrekken. Te weinig ruimte voor oorspronkelijkheid, Jimi Hendrix zou de finale van Rock Nation niet gehaald hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
die andere is eigenlijk de bekendste. RockNation is een geweldig programma en vanavond finale
Hmm ben het niet helemaal met je eens..... ik denk dat Stijn door zn mede huisgenoten is weggestuurd en niet door Dennis en Edwin inderdaad dat is goedquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Edwin heet die. Programma wordt slecht bekeken overigens. Ik heb ook zo mijn twijfels over het programma, ik vind dat er iets teveel wordt gestreefd naar eenheidsworst. Stijn was een hippie en moest veranderen in een rocker a la Spinal Tap. Ook zou hij niet sociaal genoeg zijn en moest dus vertrekken. Te weinig ruimte voor oorspronkelijkheid, Jimi Hendrix zou de finale van Rock Nation niet gehaald hebben.
RTL5 en om 21:30 uur. Vanavond de laatste uitzending.. maar alle uitzendingen zijn wel terug te vinden via RTL uitzending gemist.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:18 schreef wyccie het volgende:
Hee, dat Rocknation-gedoe ken ik niet. Welke zender en hoe laat?
Er werd door hen wel heel erg op aangestuurd, vond ik.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm ben het niet helemaal met je eens..... ik denk dat Stijn door zn mede huisgenoten is weggestuurd en niet door Dennis en Edwin
Goede programma's halen sowieso zelden goede kijkcijfers.quote:Ondanks dat het dan slecht bekeken wordt, vinden wij het wel leuk...![]()
quote:Hij lijkt wel op Ali B dat plaatje van Scrut.
Ik ook niet echt. Het is wel erg knap wat hij allemaal kan maar het is me veel te technisch. Er zit bijna geen gevoel in.quote:
My thoughts exactly. Heb gister nog Apostrophe' en Overnite Sensation geluisterd, hele fijne platen. Ook leuk is de tekst op de hoes waarmee de line-up wordt aangekondigd op Apostrophe':quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Het is wel erg knap wat hij allemaal kan maar het is me veel te technisch. Er zit bijna geen gevoel in.
Die twee albums die ik net noemde, Apostrophe' en Overnite Sensation, zijn een mooie introductie van zijn werk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:02 schreef brother52 het volgende:
Ik ben niet zo thuis in het werk van Zappa. Misschien moet ik me daar toch eens in gaan verdiepen.
That's my girl....quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij lijkt wel op Ali B dat plaatje van Scrut.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:10 schreef peaceman het volgende:
That's my girl....![]()
Mag ik hier even spammen dat wij weer meegedaan hebben met de nationale popquiz dit jaar?
Zo nee, dan toch.... Wij hebben dit jaar een mooie 31ste plek veroverd. Toch 7 plekjes hoger dan vorig jaar!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Jullie hadden dan ook een concurrent minder dit jaar![]()
Yeah right...quote:
Over 3 jaar in de top 10 dus.
Op de een of andere vage manier zie ik dat plaatje niet meer. Even een andere van hem zoeken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooralsnog heb jij als popprofessor die stuntgitarist van Zappa nog niet geraden.
Ik zou hem alleen al aan z'n gitaar herkennen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Op de een of andere vage manier zie ik dat plaatje niet meer. Even een andere van hem zoeken.
Als popprofessor ben ik dan wel erg laag geeindigdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooralsnog heb jij als popprofessor die stuntgitarist van Zappa nog niet geraden.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou hem alleen al aan z'n gitaar herkennen.
De vragen over Ali B hebben je de das omgedaan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als popprofessor ben ik dan wel erg laag geeindigd
Een multitalent.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Die heeft hij, oorspronkelijk als 7-snarig model, zelf voor Ibanez ontworpen.
Ingwie is inderdaad een aansteller maar speelt over het algemeen op Fenders, terwijl mijn meneer op Ibanez speelt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:18 schreef tong80 het volgende:
Ingwie Malmsteen
Of een andere aansteller.
Komt ie nu meequote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:40 schreef peaceman het volgende:beetje goedemorgen gaan roepen om 4 uur 's middags....
Ik wou 't gisteren nog zeggen, om ook maar wat te roepenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Is Steve Vai nou nog steeds niet geraden?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wou 't gisteren nog zeggen, om ook maar wat te roepenIs hij het? Want ik had geen idee dat ie bij Zappa had gespeeld.
Dank je.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:21 schreef brother52 het volgende:
![]()
Hij is z'n carrière bij Zappa begonnen.
Vandaar dat ik hem niet herken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
Acteur. Dit is een foto uit 1967
Duh.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's Terence Schreurs natuurlijk.
Tja, mannen worden nou eenmaal alleen maar knapper als ze ouder wordenquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:26 schreef wyccie het volgende:
Oeh, eyecandy.
Meneer houdt wel van een spelletje voor dummies.quote:Ik heb geen flauw idee.
Jawelquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
Dick Passchier.
Ik heb vandaag nog helemaal niet geput.quote:En nu ga ik slapen, want ik ben uitgeput
Trusten wycciequote:Op zaterdag 1 november 2008 01:16 schreef wyccie het volgende:
Lekker is dat. Geen drugs nodig.![]()
Ik ga nu wel slapen. Voor mij geen weekend helaas.
Ja, klopt. De amerikaanse versie.quote:Op zondag 2 november 2008 08:30 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is uit de musical Jesus Christ Superstar of niet?
Goedemorgen![]()
Die linker is Jezus. Die heeft destijds een clubske opgericht en dat clubske bestaat gek genoeg nog steeds.quote:Op zondag 2 november 2008 02:22 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat om de persoon rechts want ik heb geen idee wie die linker kerel is.
Clover ?quote:Op zondag 2 november 2008 15:56 schreef brother52 het volgende:
Hij speelt ook in platoon maar daar is hij niet bekend van.
Ik neem aan dat je Corey Glover bedoelt.quote:
Hd je verwcht dt ik hem wist ?quote:Op zondag 2 november 2008 21:25 schreef brother52 het volgende:
Hij zing nog steeds in die band![]()
Of ze moeten na gister ruzie hebben gekregen.
Daar ging ik wel van uit.quote:
Was ik alquote:
We hebben nog een plaatje van jou tegoed.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
Doe maar een nieuw plaatje dan. Bij voorkeur van een getint persoon.
Oh ja joh?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
We hebben nog een plaatje van jou tegoed.
Ik ook hoorquote:
Het grappige is dat iedereen zich uitsluitend aan mijn regels houdt zodra het mij en niet henzelf betreftquote:
Gelul. Wij zijn heel braafquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het grappige is dat iedereen zich uitsluitend aan mijn regels houdt zodra het mij en niet henzelf betreft
tong houdt zich er niet aanquote:
Maar goed dat ik zijn juf niet ben.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:51 schreef wyccie het volgende:
Tong is het stoute jongetje van de klas.
Ik ben die ene die de hele dag naar buiten zit te staren.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:00 schreef wyccie het volgende:
En ik ben het lievelingetje van de juf.
Jij werkt iig niet op m'n zenuwenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:00 schreef wyccie het volgende:
En ik ben het lievelingetje van de juf.
Jawel hoor, maar ik laat jullie nog even in spanningquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
Maar goed, jullie hebben dus géén idee wie er op het plaatje staat.
Nee nee, jij wist het. Maar je liet ons nog in spanning. Dus zeg het maar, en verpletter de vooroordelen van de juf.quote:
Dus de juf heeft vooroordelen? Dat is niet zo mooi. Mijn vader zal op de ouderavond graag even met u spreken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee nee, jij wist het. Maar je liet ons nog in spanning. Dus zeg het maar, en verpletter de vooroordelen van de juf.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:27 schreef wyccie het volgende:
Oh ja...het is de vrouw van.....een president.
Zie bovenstaande post.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus de juf heeft vooroordelen?
Ik kijk liever nietquote:Op woensdag 5 november 2008 13:15 schreef Tokay het volgende:
Maar tong, dat is Laura Bush, dat zie je toch zo?!
Kijk nog maar eens goed, want na 20 januari 2009 zie je haar nóóit meer.
quote:Op woensdag 5 november 2008 13:15 schreef Tokay het volgende:
Maar tong, dat is Laura Bush, dat zie je toch zo?!
En haar vent ook nietquote:Kijk nog maar eens goed, want na 20 januari 2009 zie je haar nóóit meer.
Héél braaf. Daarom staat het hier al twee dagen stilquote:
Ik wacht tot wyccie een nieuw te raden plaatje postquote:Op donderdag 6 november 2008 22:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Héél braaf. Daarom staat het hier al twee dagen stil
Ik weet het maar ik weet het niet.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:55 schreef wyccie het volgende:
Hint:
dichter/schrijver, acteur en regisseur
Ga je het nog raden dan?quote:Op zondag 9 november 2008 00:37 schreef wiggahlipz het volgende:
Plaatje is er één in de categorie 'makkelijk' trouwens.
Nee, dit is het topic voor atoomgeleerden. Zie OP.quote:Is dit het topic voor dummies?
Atoomgeleerden doen het uit hun hoofd, zonder Google.quote:Op zondag 9 november 2008 00:54 schreef wiggahlipz het volgende:
Atoomgeleerden? Daar heb ik dan wellicht overheen gelezen. Brutale vraag misschien, maar wat is de link tussen het raden van plaatjes en de atoomgeleerden die hier posten?
Hoe bedoel je? Ik kan er niks over terug vinden in vorige postsquote:Op zondag 9 november 2008 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
In elk plaatje en elke post zijn geheime boodschappen verborgen. Zo communiceren wij atoomgeleerden met elkaar.
Nee, nog steeds niet.quote:Op zondag 9 november 2008 01:38 schreef Neleos het volgende:
Is Marc Bolan al geraden?
Excuses aanvaard.quote:Op zondag 9 november 2008 19:09 schreef peaceman het volgende:
Goedemiddag
excuses voor mijn relatief lange afwezigheid.
Heel erg gelukkig zelfs, dat concert ga ik nooit meer vergetenquote:Op maandag 10 november 2008 14:58 schreef Tokay het volgende:
Prijs je gelukkig dat je erbij was, Scrutinizer ...
Meer mensen hadden dat.quote:Op maandag 10 november 2008 18:49 schreef wyccie het volgende:
Ik moest gelijk aan jou denken, Scrut, toen ik het vanochtend op het nieuws zag.
Okayquote:Op maandag 10 november 2008 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé Andy
Ik ga nu eerst even Six Feet Under kijken.
Nou, dat was wel een schok.quote:Op maandag 10 november 2008 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga nu eerst even Six Feet Under kijken.
Tong is niet zo goed met computers.quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, ik was een van de laatsten.
tong is weer.
Niet mijn probleemquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Tong is niet zo goed met computers.
Niet Engelstalig, geen presentator.quote:
Nee. De achtergrond is bedrieglijk, maar dat was ook de bedoelingquote:
Vorig jaar alles nieuw gekocht en laeten installerenquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet Engelstalig, geen presentator.
Wordt het niet eens tijd voor een andere pc, tong
Onderhoud je 'm wel? Defragmenteren, schijfopruiming, virusscanner, etc.?quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:49 schreef tong80 het volgende:
Vorig jaar alles nieuw gekocht en laeten installeren
quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
O, dan weet ik het waarschijnlijk niet. Ik ben niet zo van dat aristieke gedoe, kunst en muziek en zo
quote:
Nee, ik ben gewoon goedquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:42 schreef wyccie het volgende:
Te makkelijk dus.
Jan Keizer? Echt welquote:Ik vind 'm best wel op die ene vent uit Volendam lijken.
Ik zie het!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:59 schreef wyccie het volgende:
Hij is vijftig!
Dat is echt heel oud. Alsof je op die leeftijd pas met profvoetbal begint.quote:Hij was 36 toen hij doorbrak, valt toch best mee?
Niet zo oud als Flatleyquote:Hoe oud ben jij?
quote:In Steve Coogans "I'm Alan Partridge", He is awarded the title of "Favourite Lord", ahead of Lord of the Rings and Lord of the Flies, Partridge goes on to add, "Flatley my dear, I don't Riverdance"
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:21 schreef wyccie het volgende:
Misleidend achtergrondje?
Slaap lekkerquote:Ik ga vandaag eens vroeg slapen zodat ik morgen fris aan de slag kan. Mijn concentratie en motivatie is ver te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |