Waarom niet eigenlijk , hebben veel hardrijders in de ploeg en tot vorig jaar met McEwen toch ook een topsprinter ... Maar of Evans dat dan zo leuk zou vinden is een andere zaak ...quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Silence lijkt me niet echt de ideale ploeg voor Petacchi, Quickstep of een kleine Franse ploeg zou logischer zijn. Maar goed, zal allemaal wsl niet doorgaan neem ik aan.
Gaat zoiets niet ten kosten van het klassement, denk niet dat Cadel Evans daar nou zo blij mee zal zijn, je moet tijdens de sprint ook nog je sprinter in stelling brengen, dan kunnen ze de ploeg naar ander halve week uitwringen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk , hebben veel hardrijders in de ploeg en tot vorig jaar met McEwen toch ook een topsprinter ... Maar of Evans dat dan zo leuk zou vinden is een andere zaak ...
En mag zoiets eigenlijk wel ?
Jij wilt zeker weer zo"n Dijkstra topic met clichésquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:25 schreef Ericr het volgende:
Gerdus Lin(d)emann zoals Dijkstra het zegt, zal hij blij mee zijn. Strepen hoe vaak die naam verkeerd zegt.
Ik ben er geen voorstander van, maar het mag wel. Zie bv. Bertagnolli nu in de Giro en vorig jaar deed Lelay het in de Tour.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En mag zoiets eigenlijk wel ?
Vreemde keuze. Die gaan volledig voor Evans. Een McEwen kon het nog wel in zijn eentje redden, maar Petacchi lijkt me er toch eentje die aandacht nodig heeft en die gaat hij daar niet krijgen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:57 schreef wimderon het volgende:
Geen idee, je kunt het interpreteren alsof Niermann al zeker is van selectie.
Opvallend bericht trouwens, volgens L'Equipe zou Petacchi eventueel de Tour in het shirt van Silence gaan afwerken.
[..]
Tja of Mart Smeets, doet Kurt Etle Eversen nog mee?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:57 schreef maril het volgende:
[..]
Jij wilt zeker weer zo"n Dijkstra topic met clichés
Sinds Di Luca in het roze rijdt heeft hij in de Giro ook weinig steun meer gekregen (ook meteen niet meer in de buurt van een overwinning geweest trouwens). Gezien de kleine kans dat Silence hier de koers in handen gaat moeten nemen en de matige progressie van een Van Avermaet is het natuurlijk handig iemand mee te hebben die ritjes mee kan pikken en zelfs mee kan doen voor groen. Als ik Silence was zou ik meteen een package-deal maken en ook Bosisio erbij nemen voor de Tourquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vreemde keuze. Die gaan volledig voor Evans. Een McEwen kon het nog wel in zijn eentje redden, maar Petacchi lijkt me er toch eentje die aandacht nodig heeft en die gaat hij daar niet krijgen.
Dat maakt de rest overbodig. Petacchi moet goed gebracht worden, dat gaat niet gebeuren bij Silence. (En dat was dus ook niet gebeurd als ze 'em wél mee hadden genomen.)quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sinds Di Luca in het roze rijdt heeft hij in de Giro ook weinig steun meer gekregen (ook meteen niet meer in de buurt van een overwinning geweest trouwens).
Fabeltje. Toen hij zijn eerste rit won deze Giro kwam hij ook gewoon uit het wiel van Cavendish en zo heeft hij het best vaker gedaan (derde etappe was ook zonder treintje, vanuit het wiel van Pozzato die aan was gegaan). Dat hij niet meer won vanaf dat moment heeft ook gewoon te maken met het feit dat Cavendish verbeterd is tijdens de Giro en gewoonweg veel meer snelheid heeft, net als Farrar trouwens, die wel nog moeite heeft om zich te plaatsen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat maakt de rest overbodig. Petacchi moet goed gebracht worden, dat gaat niet gebeuren bij Silence. (En dat was dus ook niet gebeurd als ze 'em wél mee hadden genomen.)
quote:Voorselectie Katusha:
Gert Steegmans (Bel), Stijn Vandenbergh (Bel), Filippo Pozzatto (Ita), Nikolai Troesov (Rus), Antonio Colom (Spa), Vladimir Karpets (Rus), Joan Horrach (Spa), Alexandre Botsjarov (Rus), Sergei Ivanov (Rus), Jevgeni Petrov (Rus) en Robbie McEwen (Aus).
Cavendish is niet zozeer verbeterd. In de eerste sprintetappe ging hij, volgens mij, te laat (dat is 'm op zich nog wel aan te rekenen) aan en in de tweede sprintetappe zat hij er simpelweg niet bij tijdens de sprint omdat het peloton onderweg uit elkaar geslagen was.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Fabeltje. Toen hij zijn eerste rit won deze Giro kwam hij ook gewoon uit het wiel van Cavendish en zo heeft hij het best vaker gedaan (derde etappe was ook zonder treintje, vanuit het wiel van Pozzato die aan was gegaan). Dat hij niet meer won vanaf dat moment heeft ook gewoon te maken met het feit dat Cavendish verbeterd is tijdens de Giro en gewoonweg veel meer snelheid heeft, net als Farrar trouwens, die wel nog moeite heeft om zich te plaatsen.
Het hoeft niet per se in een treintje; hij moet wel gebracht worden. Zonder hulp van een team wint hij geen sprint.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Fabeltje. Toen hij zijn eerste rit won deze Giro kwam hij ook gewoon uit het wiel van Cavendish en zo heeft hij het best vaker gedaan (derde etappe was ook zonder treintje, vanuit het wiel van Pozzato die aan was gegaan). Dat hij niet meer won vanaf dat moment heeft ook gewoon te maken met het feit dat Cavendish verbeterd is tijdens de Giro en gewoonweg veel meer snelheid heeft, net als Farrar trouwens, die wel nog moeite heeft om zich te plaatsen.
En dat is ook gewoon perfect mogelijk, Evans moet toch voorin gehouden worden, gaat hij daar gewoon in het wiel zitten en dan geef je hem pakweg een Gilbert of Hoste in steun om hem in het wiel van Cavendish af te zetten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het hoeft niet per se in een treintje; hij moet wel gebracht worden. Zonder hulp van een team wint hij geen sprint.
Steegmans dus toch in de voorselectiequote:
Ach ja je hebt wel gelijk inderdaadquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
En dat is ook gewoon perfect mogelijk, Evans moet toch voorin gehouden worden, gaat hij daar gewoon in het wiel zitten en dan geef je hem pakweg een Gilbert of Hoste in steun om hem in het wiel van Cavendish af te zetten.
En in de Tour waarin Petacchi 4 ritten won, heeft hij er zelf 1 of 2 gewonnen terwijl hij vanuit een in feite geslagen positie begon te sprinten, ook zonder trein dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat Petacchi (werkt in de Giro ook gewoon voor Di Luca) meer kan betekenen voor een ploeg kan betekenen dan pakweg Van Avermaet.quote:Op zondag 24 mei 2009 10:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ach ja je hebt wel gelijk inderdaad![]()
Maar goed, blijft 1 pion die Silence dan zou missen in het Evans-team.
Vraag is of Petacchi voor een Evans zou willen werken. Lijkt me dat ie eerder voor Di Luca werkt dan voor Evansquote:Op zondag 24 mei 2009 11:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat Petacchi (werkt in de Giro ook gewoon voor Di Luca) meer kan betekenen voor een ploeg kan betekenen dan pakweg Van Avermaet.
Dat spreek je dan gewoon vantevoren af. Als hij niet zou willen werken neem je zo iemand toch niet mee?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Vraag is of Petacchi voor een Evans zou willen werken. Lijkt me dat ie eerder voor Di Luca werkt dan voor Evans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |