abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2009 @ 18:51:32 #226
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_69268290
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 18:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Silence lijkt me niet echt de ideale ploeg voor Petacchi, Quickstep of een kleine Franse ploeg zou logischer zijn. Maar goed, zal allemaal wsl niet doorgaan neem ik aan.
Waarom niet eigenlijk , hebben veel hardrijders in de ploeg en tot vorig jaar met McEwen toch ook een topsprinter ... Maar of Evans dat dan zo leuk zou vinden is een andere zaak ...
En mag zoiets eigenlijk wel ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  donderdag 21 mei 2009 @ 19:02:34 #227
127004 maril
Smeetsfan
pi_69268606
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 18:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Waarom niet eigenlijk , hebben veel hardrijders in de ploeg en tot vorig jaar met McEwen toch ook een topsprinter ... Maar of Evans dat dan zo leuk zou vinden is een andere zaak ...
Gaat zoiets niet ten kosten van het klassement, denk niet dat Cadel Evans daar nou zo blij mee zal zijn, je moet tijdens de sprint ook nog je sprinter in stelling brengen, dan kunnen ze de ploeg naar ander halve week uitwringen.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_69271683
Ik vind dat sowieso niks als renners tijdelijk naar een ander team kunnen overstappen.
  donderdag 21 mei 2009 @ 20:57:05 #229
127004 maril
Smeetsfan
pi_69272179
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:25 schreef Ericr het volgende:
Gerdus Lin(d)emann zoals Dijkstra het zegt, zal hij blij mee zijn. Strepen hoe vaak die naam verkeerd zegt.
Jij wilt zeker weer zo"n Dijkstra topic met clichés
pi_69272261
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 18:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ik ben er geen voorstander van, maar het mag wel. Zie bv. Bertagnolli nu in de Giro en vorig jaar deed Lelay het in de Tour.
Maar ik zou het niet begrijpen van Silence, die hebben toch juist geen vervanger gehaald voor McEwen omdat ze helemaal voor Evans wilden rijden? En anders kunnen ze Roelandts of van Avermaet een kans geven..

Petacchi naar Lampre (wat gaan die doen, weer gokken op Cunego? Of Spilak? )
  donderdag 21 mei 2009 @ 21:00:50 #231
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_69272284
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 17:57 schreef wimderon het volgende:
Geen idee, je kunt het interpreteren alsof Niermann al zeker is van selectie.

Opvallend bericht trouwens, volgens L'Equipe zou Petacchi eventueel de Tour in het shirt van Silence gaan afwerken.
[..]
Vreemde keuze. Die gaan volledig voor Evans. Een McEwen kon het nog wel in zijn eentje redden, maar Petacchi lijkt me er toch eentje die aandacht nodig heeft en die gaat hij daar niet krijgen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_69272761
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 20:57 schreef maril het volgende:

[..]

Jij wilt zeker weer zo"n Dijkstra topic met clichés
Tja of Mart Smeets, doet Kurt Etle Eversen nog mee?
  donderdag 21 mei 2009 @ 21:26:00 #233
62913 Blik
The one and Only!
pi_69272964
Ik vind het parcours erg mooi qua hoeveelheid bergen en dergelijke. Maar het is erg jammer dat er zo weinig echte mooie aankomsten bergop zijn. Er wordt naar mijn mening weinig mee gedaan. Wat heb je er nou aan om een Tourmalet 50 km van de finish te zetten...
pi_69273237
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 21:00 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Vreemde keuze. Die gaan volledig voor Evans. Een McEwen kon het nog wel in zijn eentje redden, maar Petacchi lijkt me er toch eentje die aandacht nodig heeft en die gaat hij daar niet krijgen.
Sinds Di Luca in het roze rijdt heeft hij in de Giro ook weinig steun meer gekregen (ook meteen niet meer in de buurt van een overwinning geweest trouwens). Gezien de kleine kans dat Silence hier de koers in handen gaat moeten nemen en de matige progressie van een Van Avermaet is het natuurlijk handig iemand mee te hebben die ritjes mee kan pikken en zelfs mee kan doen voor groen. Als ik Silence was zou ik meteen een package-deal maken en ook Bosisio erbij nemen voor de Tour

Dit alles vanuit het oogpunt van Silence. Voor Petacchi zal het toch een erekwestie zijn om de Tour te rijden, het zal wel een van de laatste keren zijn waarin hij uberhaupt de snelheid heeft om te winnen. Maar ik moet het nog maar zien of het daadwerkelijk gebeurt.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:27:33 #235
67640 SaintOfKillers
pi_69285505
Marc Sergeant heeft het Petacchi-verhaal al ontkend. Not gonna happen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_69285669
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 21:36 schreef wimderon het volgende:

[..]

Sinds Di Luca in het roze rijdt heeft hij in de Giro ook weinig steun meer gekregen (ook meteen niet meer in de buurt van een overwinning geweest trouwens).
Dat maakt de rest overbodig. Petacchi moet goed gebracht worden, dat gaat niet gebeuren bij Silence. (En dat was dus ook niet gebeurd als ze 'em wél mee hadden genomen.)
pi_69288141
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat maakt de rest overbodig. Petacchi moet goed gebracht worden, dat gaat niet gebeuren bij Silence. (En dat was dus ook niet gebeurd als ze 'em wél mee hadden genomen.)
Fabeltje. Toen hij zijn eerste rit won deze Giro kwam hij ook gewoon uit het wiel van Cavendish en zo heeft hij het best vaker gedaan (derde etappe was ook zonder treintje, vanuit het wiel van Pozzato die aan was gegaan). Dat hij niet meer won vanaf dat moment heeft ook gewoon te maken met het feit dat Cavendish verbeterd is tijdens de Giro en gewoonweg veel meer snelheid heeft, net als Farrar trouwens, die wel nog moeite heeft om zich te plaatsen.
pi_69289466
quote:
Voorselectie Katusha:

Gert Steegmans (Bel), Stijn Vandenbergh (Bel), Filippo Pozzatto (Ita), Nikolai Troesov (Rus), Antonio Colom (Spa), Vladimir Karpets (Rus), Joan Horrach (Spa), Alexandre Botsjarov (Rus), Sergei Ivanov (Rus), Jevgeni Petrov (Rus) en Robbie McEwen (Aus).
  vrijdag 22 mei 2009 @ 13:34:50 #239
67089 Gillingham
The horror...
pi_69289897
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:46 schreef wimderon het volgende:

[..]

Fabeltje. Toen hij zijn eerste rit won deze Giro kwam hij ook gewoon uit het wiel van Cavendish en zo heeft hij het best vaker gedaan (derde etappe was ook zonder treintje, vanuit het wiel van Pozzato die aan was gegaan). Dat hij niet meer won vanaf dat moment heeft ook gewoon te maken met het feit dat Cavendish verbeterd is tijdens de Giro en gewoonweg veel meer snelheid heeft, net als Farrar trouwens, die wel nog moeite heeft om zich te plaatsen.
Cavendish is niet zozeer verbeterd. In de eerste sprintetappe ging hij, volgens mij, te laat (dat is 'm op zich nog wel aan te rekenen) aan en in de tweede sprintetappe zat hij er simpelweg niet bij tijdens de sprint omdat het peloton onderweg uit elkaar geslagen was.
What's it going to be then, eh?
pi_69292217
quote:

[..]

Het hoeft niet per se in een treintje; hij moet wel gebracht worden. Zonder hulp van een team wint hij geen sprint.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:56:45 #241
67640 SaintOfKillers
pi_69292663
Petacchi kan ook wel zonder trein winnen, maar tegenwoordig is Petacchi ook maar één sprinter, niet meer dé sprinter.

Toen hij in 2003/2004 op 2 jaar tijd maar liefst 29 ritten in de grote rondes won, dan waren er op zijn minst 25 te danken aan de Fassa Bortolo trein. Zet McEwen achter achter die trein en hij won er ook 29, waarschijnlijk zelfs meer.
pi_69292769
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het hoeft niet per se in een treintje; hij moet wel gebracht worden. Zonder hulp van een team wint hij geen sprint.
En dat is ook gewoon perfect mogelijk, Evans moet toch voorin gehouden worden, gaat hij daar gewoon in het wiel zitten en dan geef je hem pakweg een Gilbert of Hoste in steun om hem in het wiel van Cavendish af te zetten.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 16:16:43 #243
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69295424
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:23 schreef TheArt het volgende:

[..]

Steegmans dus toch in de voorselectie
zal ie toch hard moeten werken om de Tour te kunnen rijden, afgaande op de woorden van Tchmil
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 24 mei 2009 @ 08:26:31 #244
127004 maril
Smeetsfan
pi_69343734
Wel lekker dat de meeste bergettappes in het weekeinde vallen hoef alleen de 16e en de 17e te snipperen, maar er gelijk een lang weekeinde van en neem ook de 15e vrij.
pi_69344713
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 15:00 schreef wimderon het volgende:

[..]

En dat is ook gewoon perfect mogelijk, Evans moet toch voorin gehouden worden, gaat hij daar gewoon in het wiel zitten en dan geef je hem pakweg een Gilbert of Hoste in steun om hem in het wiel van Cavendish af te zetten.
Ach ja je hebt wel gelijk inderdaad
Maar goed, blijft 1 pion die Silence dan zou missen in het Evans-team.
pi_69344789
quote:

[..]

En in de Tour waarin Petacchi 4 ritten won, heeft hij er zelf 1 of 2 gewonnen terwijl hij vanuit een in feite geslagen positie begon te sprinten, ook zonder trein dus.
pi_69344818
Dat missen van een pion zal ook wel meevallen, je kunt net zo makkelijk 7 man laten fietsen voor Evans als 8. En dan ga je er al vanuit dat Silence de wedstrijd moet dragen, een scenario dat ik niet zo snel zie gebeuren.
Bovendien laat Petacchi in de Giro zien dat hij ook niet vies is van sleuren voor de kopman (of hij dat ook voor een tijdelijk team zou doen weet ik echter niet).
pi_69346403
quote:
Op zondag 24 mei 2009 10:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ach ja je hebt wel gelijk inderdaad
Maar goed, blijft 1 pion die Silence dan zou missen in het Evans-team.
Ach, ik denk dat Petacchi (werkt in de Giro ook gewoon voor Di Luca) meer kan betekenen voor een ploeg kan betekenen dan pakweg Van Avermaet.
  zondag 24 mei 2009 @ 23:54:02 #249
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_69369491
quote:
Op zondag 24 mei 2009 11:49 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ach, ik denk dat Petacchi (werkt in de Giro ook gewoon voor Di Luca) meer kan betekenen voor een ploeg kan betekenen dan pakweg Van Avermaet.
Vraag is of Petacchi voor een Evans zou willen werken. Lijkt me dat ie eerder voor Di Luca werkt dan voor Evans
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_69370321
quote:
Op zondag 24 mei 2009 23:54 schreef Szura het volgende:

[..]

Vraag is of Petacchi voor een Evans zou willen werken. Lijkt me dat ie eerder voor Di Luca werkt dan voor Evans
Dat spreek je dan gewoon vantevoren af. Als hij niet zou willen werken neem je zo iemand toch niet mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')