Naar Kassa, Radar en ticketservice zelf?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:23 schreef LadyXochi het volgende:
Goed, ik heb een hele mooie lange brief geschreven aan Kassa, Radar en ticketservice zelf. Iemand nog een idee waar hij heen kan?
quote:
Misschien naar Metallica zelf? Hopelijk kunnen ze dan hun tickets een via ticketbox oid verkopen, wat normaal gesproken wél goed gaat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:23 schreef LadyXochi het volgende:
Goed, ik heb een hele mooie lange brief geschreven aan Kassa, Radar en ticketservice zelf. Iemand nog een idee waar hij heen kan?
Dat deze uitzuigers + die figuren van ticketmaster met z'n allen een of andere moeilijke ongeneeslijke ziekte op moge lopenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:29 schreef LadyXochi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze nou eens kaarten aan de deur verkopen en actief gaan controleren op mensen die kaartjes ter plekke proberen te verkopen... Voor woekerprijzen dus...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Misschien naar Metallica zelf? Hopelijk kunnen ze dan hun tickets een via ticketbox oid verkopen, wat normaal gesproken wél goed gaat.
Dit is echt om te kotsen. We zouden dus met z'n 12en heengaan, en we hebben welgeteld 2 kaarten weten te bemachtigen
Ik ben het helemaal met je eens! En ik wens dat mensen niet vaak toe! Nee, weet je wat? Geen ongeneselijke ziekte, niets érg, maar 24/7 JEUK! Dat wens ik ze toe!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat deze uitzuigers + die figuren van ticketmaster met z'n allen een of andere moeilijke ongeneeslijke ziekte op moge lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |