Ik klapte ook zonder wachtrij in 1x doorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:03 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik kreeg het naar 40 minuten.En kom ook niet meer in de wachtrij.
Niet dus. Eruit geflikkerd met beveiligingsongeinquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nu staat dat kutding met een volle balk continue uit zichzelf te refreshen. Is dat een goed of een slecht teken?
Deels. Ik weet niet wat Metallica heeft gevraagd aan Mojo, maar AC/DC schijnt expliciet gevraagd te hebben om de kaartverkoop via internet te doen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:04 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Metallica kan hier ook niks aan doen helaas. Ticketmaster is degene die in de stront moet zakken.
Ach denk dat dat wel los gaat lopen, anders ga ik dus wel ff op hoge poten daarheen. Het is gewoon onzin, niemand komt er doorheen, als ik dan kaarten heb en mijn vrienden staan in de wachtrij, en ik probeer het nogmaals, dan moeten ze gewoon niet zeiken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:05 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd of je die 2e set kaartjes krijgt. Ze zeggen dat ze bestellingen op het zelfde adres annuleren!
slechtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nu staat dat kutding met een volle balk continue uit zichzelf te refreshen. Is dat een goed of een slecht teken?
Ik had hetzelfde.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niet dus. Eruit geflikkerd met beveiligingsongein![]()
![]()
Het staat duidelijk te lezen bij het bestellen van die kaarten. Dus ik denk niet dat je een poot hebt om op te staan dan. Ze zullen dan waarschijnlijk ook zeggen dat mensen die geen kaartje nodig hebben maar het toch wel proberen, ervoor zorgen dat de server nodeloos belast wordt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach denk dat dat wel los gaat lopen, anders ga ik dus wel ff op hoge poten daarheen. Het is gewoon onzin, niemand komt er doorheen, als ik dan kaarten heb en mijn vrienden staan in de wachtrij, en ik probeer het nogmaals, dan moeten ze gewoon niet zeiken.
Gaat idd wel allemaal naar 1 adres, maar goed, ik hoor het wel. Als ze dingen gaan annuleren word ik écht pislink
Dan nog. Het is TicketMaster die de zaakjes niet op orde heeft. zoals zovaak. Stelletje klootzakken daar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:06 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Deels. Ik weet niet wat Metallica heeft gevraagd aan Mojo, maar AC/DC schijnt expliciet gevraagd te hebben om de kaartverkoop via internet te doen.
Maar dan zouden er natuurlijk wel voldoende servers e.d. moeten zijn.
quote:
Omdat Metallica na jaren van stadions en weilanden ook wel weer eens in een kleinere zaal wil spelen. Gelukkig maar, want dat is precies de reden waarom ik al jaren niet meer naar Metallica ben geweest. Dus ik kijk uit naar Ahoy.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:06 schreef LeonH het volgende:
waarom eigenlijk de fucking ahoy? met minder capaciteit terwijl je ook een Gelredome kunt pakken...
Ach ze moeten niet zeiken, ze moeten hun zaakjes op orde hebben, dan gaat het eerlijk en goed. Als ik een of andere ticketbeunhaas was zou ik het sowieso niet allemaal niet naar 1 adres sturen, en het zijn 6 kaartjes, denk dat t wel goed komt, stel dat het er 20 waren is het wss ander verhaal. Ik wacht het ff af en als er gezeik van komt neem ik gelijk contact op.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:09 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Het staat duidelijk te lezen bij het bestellen van die kaarten. Dus ik denk niet dat je een poot hebt om op te staan dan. Ze zullen dan waarschijnlijk ook zeggen dat mensen die geen kaartje nodig hebben maar het toch wel proberen, ervoor zorgen dat de server nodeloos belast wordt.
ah zo... ben niet zo'n insider als julliequote:Op zaterdag 25 oktober 2008 11:09 schreef rwessel het volgende:
[..]
Omdat Metallica na jaren van stadions en weilanden ook wel weer eens in een kleinere zaal wil spelen. Gelukkig maar, want dat is precies de reden waarom ik al jaren niet meer naar Metallica ben geweest. Dus ik kijk uit naar Ahoy.
Ga je niet samen met hem?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:41 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Goed man!!! Ik sta nog steeds in de wachtrij (fat chance) maar CostadiB. had ze om 10.02 al binnen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |