abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:46:36 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62661782
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:45 schreef Sanne het volgende:

[..]

Daar verkopen ze ze niet. Spuit elf.
Sorry . Dat had ik inmiddels ook al begrepen. Ik hoef niet naar Metallica, maar ik mopper wel even lekker met jullie mee . Ticketmaster .
Niet meer actief op Fok!
pi_62661785
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:45 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Neeeh ik ben er juist door!
Van de spanningen.
Tof! nu hopen dat de iDeal site ofzo niet overbelast raakt
pi_62661787
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:42 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Ticketbureau's laten studenten of zwervers wachten voor het postkantoor en zo vaak mogelijk kaarten kopen.
Bij verkoop via internet kunnen ze makkelijker in de gaten houden of iemand meerdere keren kaarten verkoopt en heeft iedereen evenveel kans om kaarten te kopen.

Maar op deze manier is het geen pretje om kaarten te kopen.
Als de echte fans in die rij er achter komen, dan liggen ze ook in no time uit die rij hoor! Overigens zit er meestal ook een limiet van 6 kaartjes p.p. hier aan.
Assumption is the mother of all fuckups.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:47:08 #79
145518 Luiaerdt
Run to the pils!
pi_62661788
de motivatie om heen te gaan begint hier al te verdwijnen
I play sports...no I don't, what the fuck?
pi_62661789
Sussie en bassie zijn ons allemaal aan uitlachen
pi_62661790
Ik ga zo maar eens een liniaal langs m'n wachtrij balkje leggen om te controleren of hij uberhaupt wel beweegt.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:47:23 #82
134795 Mr-Fluffy
opperverslapper
pi_62661794
ik ga ehhh
geen idee, teleurgesteld zijn vermoed ik.. vooral als ik zie dat er toch wel mensen doorkomen maar ik schijnbaar overgeslagen word
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:47:30 #83
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_62661795
online verkoop kan prima werken, maar dan moet je het technisch wel op orde hebben. Dat hebben ze niet, dus dan moet je gewoon fysiek verkopen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_62661798
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
Balkje hier op de helft.

Wellicht nog tip; ik zou niet met 2 browsers tegelijk proberen of meerdere accounts op een IP adres. Kan best zijn dat ze nog ff snel checken of je met 1 IP meerdere keren 'verbonden' bent..

Woekerhandel enzo...
het is mij wel gelukt
We'll never stop, we'll never quit, 'cause we are Metallica!
pi_62661804
quote:
Het rommelt op de markt van ticketverkopers. Woensdag maakte Mojo bekend haar kaarten vanaf 2009 niet meer via de kantoren van Ticket Service Nederland (TSN) te verkopen, maar alleen nog online via haar eigen website of telefonisch aan te bieden. De verandering is een direct gevolg van de deal die moederbedrijf Live Nation sloot met CTS Eventim AG (CTS) voor de komende tien jaar. Daarmee kwam een eind aan de jarenlange samenwerking met Ticketmaster, de eigenaar van TSN.

Live Nation - en daarmee dus ook Mojo - krijgt met deze stap meer controle over de ticketverkoop. Mojo-woordvoerster Lian van Leeuwen hoopt op een positief effect, met name bij de bestrijding van de zwarthandel. "Door volledig over te gaan op digitale verkoop hebben we straks direct contact met onze kopers en kunnen we de zwarthandel veel beter aanpakken."

Een veel belangrijker gevolg is echter de breuk met jarenlange partner Ticket Service Nederland (TSN). "Het doet pijn", erkent TSN directeur Peter van Ruyven tegenover 3VOOR12: "We verliezen onze belangrijkste klant, die goed is voor veertig procent van onze kaarten." Oud Mojo- directeur Leon Ramakers en Van Ruyven richtten TSN 13 dertien jaar geleden samen op. "Jarenlang hebben we goed samengewerkt. Het is heel jammer dat onze moedermaatschappijen elkaar niet hebben kunnen vinden."

Dat laatste is iets te subtiel uitgedrukt. Want nadat Ticketmaster de deur was gewezen, kwam de Amerikaanse kaartverkoper vandaag met haar tegenzet. Door een meerderheidsbelang te nemen in het managamentkantoor Front Line en verder te gaan als Ticketmaster Entertainment, wordt ze een directe concurrent van Live Nation. Via het managementkantoor heeft Ticketmaster straks indirect zeggenschap over de tournees van artiesten als The Eagles, Neil Diamond, Van Halen, Christina Aguilera, Aerosmith, Chicago en Guns N' Roses.

Dat hoopt althans Van Ruyven: "Die concerten die tot nu toe via agenten bij Live Nation en Mojo terecht kwamen, kunnen straks ook door andere promotors georganiseerd worden." En die promotors zullen dan voor de kaartverkoop in Nederland moeten aankloppen bij TSN. Die constructie is vooralsnog echter niet meer dan een idee. Of de artiestenmanagers zich zo laten leiden, moet nog blijken. Voorlopig is het enige zekere dat TSN bijna de helft van haar omzet verliest per 1 januari 2009. Of zoals Van Ruyven het zegt: "Vol verwachting klopt ons hart."
Vanaf volgend jaar dus niet meer dit gezeik
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_62661805
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:46 schreef RoW_0 het volgende:
maar en nu dan? niks? kan ik er nu niet naartoe zonder de dubbele prijs te betalen?
Waarschijnlijk wordt het zoiets ja.
Óf je moet in de weken voor het concert alle tv en radio programma's afgaan om te kijken of ze ergens kaarten weggeven als prijsvraag ofzo.
pi_62661808
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:47 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik ga zo maar eens een liniaal langs m'n wachtrij balkje leggen om te controleren of hij uberhaupt wel beweegt.
pi_62661809
Staanplaatsen al uitverkocht?!
pi_62661812
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:47 schreef Operc het volgende:

[..]

Tof! nu hopen dat de iDeal site ofzo niet overbelast raakt
Omdat dat niet van TicketMaster is yal dat wel goed gaan waarschijnlijk. Gewoon voldoende servers en rekenkracht...
pi_62661817
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:46 schreef Luiaerdt het volgende:
volgens mij heeft het echt geen zin om klachten te gaan sturen als ticketservice sowieso al weggaat hebben ze toch wel door dat het een kutsysteem is
Hoezo gaat die weg?
Assumption is the mother of all fuckups.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 10:49:04 #91
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_62661830
Wij hebben nu twee kaarten, maar willen met z'n drieen.
heitieh
pi_62661831
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:47 schreef RoW_0 het volgende:
Sussie en bassie zijn ons allemaal aan uitlachen
Zeker niet. Dit is gewoon klote voor diegene die gewoon kaartjes wil kopen.
Stop rockin' the boat.
pi_62661836
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:47 schreef Operc het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wordt het zoiets ja.
Óf je moet in de weken voor het concert alle tv en radio programma's afgaan om te kijken of ze ergens kaarten weggeven als prijsvraag ofzo.
WTF hoe kan dit zo snel?
pi_62661840
Ik was er net door, maar kon geen kaarten voor staanplaatsen bestellen
pi_62661844
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:48 schreef LadyXochi het volgende:

[..]

Hoezo gaat die weg?
eventim gaat het voortaan regelen qua kaarverkoop.
pi_62661847
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Gewoon vroeg opstaan, naar het postkantoor fietsen en in de rij gaan staan.
ja, het nieuwe systeem van de 21ste eeuw dwingt je om je kaarten te halen zoals je dat begin jaren 90 deed.
wat een vooruitgang!
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
pi_62661851
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:37 schreef Luiaerdt het volgende:
kut we zijn erdoor en nu is die ander het wachtwoord vergeten
Sukkels heb je gelukkig overal
pi_62661853
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:47 schreef LadyXochi het volgende:

[..]

Als de echte fans in die rij er achter komen, dan liggen ze ook in no time uit die rij hoor! Overigens zit er meestal ook een limiet van 6 kaartjes p.p. hier aan.
Als ze er achter komen. En nu zit er een limiet aan van 2 pp en kan beter in de gaten worden gehouden of men niet meerdere keren koopt.

Overigens, voor de mensen die gaan mailen naar Kassa, Radar enz. ga ook eens mailen met de SP of CDA. Die hebben afgelopen augustus een wetsvoorstel ingediend om zwarthandel aan te pakken. Als dat zou gebeuren, dan zou er ook minder vraag naar kaartjes zijn.
pi_62661856
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:46 schreef RoW_0 het volgende:
maar en nu dan? niks? kan ik er nu niet naartoe zonder de dubbele prijs te betalen?
Niet doen...
Zo werk je die criminelen alleen maar in de hand.
Volgend jaar zomer komt Metallica weer naar Nederland (las ergens geruchten over de Goffert).
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_62661857
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:49 schreef Joooo-pi het volgende:
Wij hebben nu twee kaarten, maar willen met z'n drieen.
Ik hoef maar 1 kaartje, mocht ik er door komen wil k er wel een voor je bestellen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')