nah, 3 computers 6 browsers, 2 IP adressenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
Balkje hier op de helft.
Wellicht nog tip; ik zou niet met 2 browsers tegelijk proberen of meerdere accounts op een IP adres. Kan best zijn dat ze nog ff snel checken of je met 1 IP meerdere keren 'verbonden' bent..
Woekerhandel enzo...
WOW! mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:51 schreef The_Voice_Within het volgende:
Tis een wonder!
Ik zag m'n balkje VOORUIT bewegen! Niet te geloven zeg.
'quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:50 schreef Luiaerdt het volgende:
volgens mij is mijn wachtbalkje kapot
Feli!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:51 schreef theclansman het volgende:
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH 2x staanplaatsen binnen
Hmm, das wel iets minder leuk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:52 schreef UncleSam het volgende:
Ik klikte op beste kaarten, kreeg ik rang 3 toegewezen.. FUCK
Wel de extended editions neem ik aan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:53 schreef evilsebaz het volgende:
... ondertussen heb ik: gegeten, gedronken, gedoucht, gestofzuigd, de lord of the rings deel 1 2 en 3 gezien..
Dat is wel vaker zo bij dit soort grote acts. Eerst met een klein concert, en dan later in het jaar een stadion concert.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Niet doen...
Zo werk je die criminelen alleen maar in de hand.
Volgend jaar zomer komt Metallica weer naar Nederland (las ergens geruchten over de Goffert).
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:53 schreef LadyXochi het volgende:
KUT BEN IK DOOR DE WACHTRIJ, KOM IK OP DE HOMEPAGE VAN DE SITE EN KAN IK OPNIEUW IN EEN WACHTRIJ GAAN STAAN!!!! IK HAD AL OP TICKETS KOPEN GEDRUKT!!!
quote:Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl
U heeft 2 ticket(s) besteld voor:
METALLICA & GUESTS
Ahoy
Ma, 30/03/0919.00 uur
Ik pies in mijn broek!!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:53 schreef evilsebaz het volgende:
... ondertussen heb ik: gegeten, gedronken, gedoucht, gestofzuigd, de lord of the rings deel 1 2 en 3 gezien..
Gefeliciteeerd!!!quote:
graagquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:55 schreef monco76 het volgende:
ik kan ook nog wel en extra kaartje bestellen voor iemand als het dit keer wel lukt maar sta nog steeds in de wachtrij. ik vraag me af of er nog wel staanplaatsen zijn.
Ja ik net ook, en weggekliktquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:52 schreef UncleSam het volgende:
Ik klikte op beste kaarten, kreeg ik rang 3 toegewezen.. FUCK
Dat maakt alle ellende toch weer een beetje goed he.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:54 schreef Operc het volgende:
[..]
*vinger op TVW's schouder legt en weer snel terugtrekt*
Waarop selecteren ze eigenlijk of je nog een account kan maken. Op Adres, naam of rekeningnummer ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:51 schreef Re het volgende:
[..]
nah, 3 computers 6 browsers, 2 IP adressen
wtf is dit zeg?! Ik ga het opgeven.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
en nog meteen er achteraan een keer 2![]()
![]()
Terwijl mn vrienden allemaal nog naar dat balkje @ 15% kijken
Kwam er inderdaad ineens doorheen na het afsluiten van de 2e browser...quote:Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl
U heeft 2 ticket(s) besteld voor:
METALLICA & GUESTS
Ahoy
Ma, 30/03/0919.00 uur
ik denk adres...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarop selecteren ze eigenlijk of je nog een account kan maken. Op Adres, naam of rekeningnummer ?
Met precies dezelelfde gegevens lukt natuurlijk niet
Preciesquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:56 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Dat maakt alle ellende toch weer een beetje goed he.
eeyquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:56 schreef Downer het volgende:
[..]
Ja ik net ook, en weggeklikt![]()
Is de rest al weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |