quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
Nikky is de naam. Niet Lassie.quote:
Nu voel ik me lullig zeg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 03:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat de oorlog allang voorbij is maar jij nog steeds hele nare trekjes hebt....
[ afbeelding ]
heel volwassen hoor, het topic voor E. wegkapen, chapeau, jij komt er wel in deze wereld!!!!
quote:
Ik pas 1 post.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 03:50 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
og...hij was niet voor niks sinds pagina 10 op de lapo aan het aasen!!!
Geen idee. Ik ben geen Friends fan.quote:
Iets zegt mij dat daar iets aan gelogen is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 03:53 schreef nikky het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben geen Friends fan.
Soms. Geen Fan.quote:
Kijk je weleens RTL Nieuws?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 03:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik kijk House, de Lama's en koefnoen.
De Lama's zijn nog dommer dan friendsquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 03:58 schreef nikky het volgende:
[..]
Soms. Geen Fan.
Ik kijk House, de Lama's en koefnoen.
Mensen in Afrika kunnen niet eens slapen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 03:59 schreef Emimich het volgende:
Toen sprak hij de nu legendarische woorden: ''Ik ga slapen!''
Jij bent best een grappige userquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 03:59 schreef Emimich het volgende:
Toen sprak hij de nu legendarische woorden: ''Ik ga slapen!''
Soms. Meestal op NL1 of 2.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |