Leuk, daar kan ik als journalist wel wat meequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:22 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Niets.. want: als zij in de sloot springen, spring jij toch ook niet in de sloot? Kortom, niet naar anderen kijken maar altijd naar jezelf. In het uitvak is alles geoorloofd. We hebben er alles ook al gehad, van Israelische vlaggen totaan nazistische symbolen. En als je daar dan met spreekkoren op reageert krijg je nu een SV.

Is goed lieverd, ga nu de afwas maar weer doen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:22 schreef thaduck het volgende:
Maar ik ben hier mede door SCH, hij sleurt iedereen mee naar het heerenveen topic.

Hmm.. NN-vak of NN-vereniging? Enige brief van de club die ik vandaag kreeg ging over het family-eventquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:06 schreef MaxPower het volgende:
Even lid worden van NN, krijg je hem vanzelf thuisgestuurd.

Laat dat soort dingen nu maar besproken worden op de forums die daar voor zijn en niet hier op Fok!quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar moeten we dit accepteren omdat er ergere dingen gebeuren?
Vind dat NN best op bepaalde spreekkoren aangesproken mag worden, dat de uitsupporters van AZ nog erger zijn doet daar niets aan af. Alleen beetje raar dat ze juist over 'wie niet springt, is een jood' beginnen, er worden wel ergere dingen geroepen.

Zo is hetquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Laat dat soort dingen nu maar besproken worden op de forums die daar voor zijn en niet hier op Fok!
De gedachte achter de brief kan ik wel begrijpen. Steun je eigen club (op een positieve manier) in plaats van je (op negatieve wijze) druk te maken over de ander! Tijdens de meeste wedstrijden zijn er genoeg (veelal korte) momenten waarop ik me af vraag waar een deel van het fanatiekere publiek zich nu eigenlijk mee bezig houdt.. De wijze waarop één en ander vanuit de club nu echter weer gecommuniceerd is, tsja..

Dan mocht jij nog iets eerder dan ikquote:Op woensdag 5 november 2008 23:47 schreef Mindstate het volgende:
Morgen naar Wolfsburg met de busPfft kan er om 5 uur 's ochtends al uit

quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:53 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Wát een brief zeg. Ondersteund door een brief van Joodse Amsterdammers, die het schandalig vinden hoe NieuwNoord het ludieke lied zongen: En wie niet springt, die is een Jood. Ze vonden het schandalig hoe het Heerenveenpubliek tekeer ging tegen Ajax
Ik ga de brief keurig retour afzender sturen.
 Krijg je daar een brief over? Ik heb 2 keer gehoord of zo.. Als je naar psv gaat of naar feyenoord dan moeten de joden aan het gas en zo. Daar hoor je dan niks over..
 Krijg je daar een brief over? Ik heb 2 keer gehoord of zo.. Als je naar psv gaat of naar feyenoord dan moeten de joden aan het gas en zo. Daar hoor je dan niks over..

Weet je ook welke?quote:Op donderdag 6 november 2008 14:49 schreef One_conundrum het volgende:
Edit: Nee. maar volgens de sch site zijn ze er wel. Het is wel live te bewonderen op een duitse zender...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |