Nee.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:56 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Vroege dienst of kon je de slaap niet vatten?
Misschien zat je te piekeren wat die 5 jaar ouwe (groene) Citaro's toch met de Zuid Tangent en GVU hebben te maken?
Het ging niet over GVU, maar over lijn 310 in het algemeen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:46 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Aha. Herinner me nog eventjes, welke zin daarin precies had ook al weer met 't GVU van doen?
Precies, jouw stukje niet maar Willy's vraag wel.quote:
Zonder ook maar enige relevantie tot Willy's vraag/suggestie waar die citaro's naar toe zouden kunnen zijn gegaan.quote:
maar over lijn 310 in het algemeen.
Die waren er anders al langerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk dat Utrecht ook eindelijk aan de Benzen is.
What's in a name. Gewoon weer een ander merk van XX. Ze rijden allebei met die gestyleerde U rond.quote:
Ze hadden geen Infoxx/OV dus werden ze denk ik zowiezo als reserve of als versterking ingezet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
Die reserve-interliners van Hermes zijn jammergenoeg geloof ik terzijde gesteld.
Met die extra wandbekleding heb je dat al gauw.quote:Waren trouwens goede bussen en volgens mij ook iets stiller dan de anderen uit dezelfde serie.
Maar niet wat ik bedoel. Ik ken die stoelen volgens mij nog van de DO 15 meter interliners van NZH/Connexxionquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:04 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
geloof dat je de 8081/8082/8083 (oid) bedoeld. waren ook de enige bussen met een radio
Dat hadden we volgens mij niet afgesproken.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
vanmorgen reed de VDL demobus weer eens op mn lijntjekan je gezellig met zn 2en op de wielbak zitten
!
Die mogen jullie daar houdenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
en dr reden weer ProSHITTY's hier![]()
neem je die dan ook terug?
dan houden we de demobus ook hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die mogen jullie daar houden
Welke was jouw stamlijntje ook weer?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:41 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, daar wil ik wel eens mee reizen. Heb namelijk nog geen eenling op mijn stamlijntje getroffen, al weet ik wel dat ze er wel gereden hebben en dan met name die ex-MTI-dingen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 02:57 schreef Alexxxxx het volgende:
PSM is die ene jongen die met lijn 22 reist.
En bedanktquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
het is dan ook samen met lijn 73 de enige lijn waar een frysker nut heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |