Jij weerquote:
m'n forumquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh god, heb je hem ook weer
Pleur eens op uit m'n forum man!
Wat een eisenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
Ik alleen als het ook daadwerkelijk eten is en als het een slipje is en als het een mooie vrouw is en als het daarna betekend dat ze geen kleren meer aan heeft.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
Ik alleen als het ook daadwerkelijk eten is en als het een slipje is en als het een mooie vrouw is en als het daarna betekend dat ze geen kleren meer aan heeft.
quote:
Die elastiekjes zijn zo moeilijk door te knagen denk ik.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je hoeft maar 1, als ie moeilijk doet 2 touwtjes door te bijten en klaer is kees.
daar heb je snijtanden voorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Die elastiekjes zijn zo moeilijk door te knagen denk ik.
Je hebt toch wel standaard een mes naast je bed liggen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Die elastiekjes zijn zo moeilijk door te knagen denk ik.
Zal je leren!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja,w acht.
ik ben hier geen mod meer.
Wat voor leipe shit doe jij allemaal in je bedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt toch wel standaard een mes naast je bed liggen?
edit: niks gezegdquote:
*meldt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is het toch mooi af en toe om vrijgezel te zijn
Dat wil je niet wetenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat voor leipe shit doe jij allemaal in je bed
nigger what?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heel goedquote:
Een schaar mag ook hoorquote:
Ik heb legio messen en scharen op mijn slaapkamer en een groot bed, vertelquote:
Zie ik eruit als een serial rapist ofzo?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een serial rapist ofzo?
Ik zie alleen een bijna naakt wijfquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een serial rapist ofzo?
Met spijlen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb legio messen en scharen op mijn slaapkamer en een groot bed, vertel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |