Jij weerquote:
m'n forumquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh god, heb je hem ook weer
Pleur eens op uit m'n forum man!
Wat een eisenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
Ik alleen als het ook daadwerkelijk eten is en als het een slipje is en als het een mooie vrouw is en als het daarna betekend dat ze geen kleren meer aan heeft.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
Ik alleen als het ook daadwerkelijk eten is en als het een slipje is en als het een mooie vrouw is en als het daarna betekend dat ze geen kleren meer aan heeft.
quote:
Die elastiekjes zijn zo moeilijk door te knagen denk ik.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je hoeft maar 1, als ie moeilijk doet 2 touwtjes door te bijten en klaer is kees.
daar heb je snijtanden voorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Die elastiekjes zijn zo moeilijk door te knagen denk ik.
Je hebt toch wel standaard een mes naast je bed liggen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Die elastiekjes zijn zo moeilijk door te knagen denk ik.
Zal je leren!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja,w acht.
ik ben hier geen mod meer.
Wat voor leipe shit doe jij allemaal in je bedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt toch wel standaard een mes naast je bed liggen?
edit: niks gezegdquote:
*meldt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is het toch mooi af en toe om vrijgezel te zijn
Dat wil je niet wetenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat voor leipe shit doe jij allemaal in je bed
nigger what?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heel goedquote:
Een schaar mag ook hoorquote:
Ik heb legio messen en scharen op mijn slaapkamer en een groot bed, vertelquote:
Zie ik eruit als een serial rapist ofzo?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een serial rapist ofzo?
Ik zie alleen een bijna naakt wijfquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een serial rapist ofzo?
Met spijlen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb legio messen en scharen op mijn slaapkamer en een groot bed, vertel
Neequote:
Zolang het een groot bed is, waar je niet snel je hoofd stootquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
Nee
Wel een groot hoofd bord of hoe het ook heet
Wanneer ben je weer in Nijmegen
Rustig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zie alleen een bijna naakt wijf![]()
en jort
Nou bed is groot genoeg iig met een gigantische spiegel aan het voeteneinde dus ik schrik altijd van mezelf als ik wakker wordtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang het een groot bed is, waar je niet snel je hoofd stoot
Uhm.. dat wordt lastig
Im relaxedquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou bed is groot genoeg iig met een gigantische spiegel aan het voeteneinde dus ik schrik altijd van mezelf als ik wakker wordt
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is vast niet de reden dat je spiegel daar staat
uhuquote:
Ik nodig je bij deze uit om een keertje te komen kijkenquote:
heb jij een oogzon?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:14 schreef JortK het volgende:
En waarom blijft mijn oog zon zeer doen
Zeker.quote:
quote:
quote:
Ik heb een oogui...quote:
Gisteren nasi gemaakt, met pepers die ik van mijn pa heb gekregen uit india, daarna ben ik gaan pissen... En nadat die pijn weg was heb ik nog een keertje in mijn ogen gewrevenquote:
quote:
Whehe....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gisteren nasi gemaakt, met pepers die ik van mijn pa heb gekregen uit india, daarna ben ik gaan pissen... En nadat die pijn weg was heb ik nog een keertje in mijn ogen gewreven
Afrader.
Dat vind ik wel engquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik nodig je bij deze uit om een keertje te komen kijken![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gisteren nasi gemaakt, met pepers die ik van mijn pa heb gekregen uit india, daarna ben ik gaan pissen... En nadat die pijn weg was heb ik nog een keertje in mijn ogen gewreven
Afrader.
Ik ben heel aardig hoor, ik kan natuurlijk ook een foto maken en die posten, dan is het meteen minder eng maar ook minder leukquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat komt me 100% bekend voor.
Op een of andere manier heb ik altijd jeuk in m'n oog als ik dergelijke dingen aan het snijden ben
Moet je wel jezelf erbij opzetten zoals je smorgens wakker wordt en jezelf terugziet in de spiegelquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben heel aardig hoor, ik kan natuurlijk ook een foto maken en die posten, dan is het meteen minder eng maar ook minder leuk
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
![]()
Deze valt dus niet onder het mom van; een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen
Tuurlijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sorry jort.
het spijt me verschrikkelijk.
wil je me vergeven?
Whehehe, als ik morgenvroeg wakker word zal ik er aan proberen te denkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je wel jezelf erbij opzetten zoals je smorgens wakker wordt en jezelf terugziet in de spiegel
Lasagne is awesome, maar dan maak ik ook wel echt een mean lasagnequote:
Wel koude stoofperenquote:
quote:
Heb ik al op van de week.quote:
oeh, stoofperen.quote:
Ik ben alleen bang dat je het gaat vergetenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:22 schreef HostiMeister het volgende:
Whehehe, als ik morgenvroeg wakker word zal ik er aan proberen te denken
En hoe ziet die eruit?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:22 schreef HostiMeister het volgende:
Lasagne is awesome, maar dan maak ik ook wel echt een mean lasagne
Geeft niet hoorquote:
Grote kans ja...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat je het gaat vergeten
[..]
En hoe ziet die eruit?Misschien kan ik wat leren voor mijn lasagne vandaag
Dat is zeker ook goed te doenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
vanavond gewoon lekker chinees eten
1 van de gewenste 3, maar heb tenminste iets. Rang 3.quote:
Wakker worden naast jou is eenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
Grote kans ja...Ach je kunt het natuurlijk altijd een keer in het echt ervaren, wakker worden naast mij
Echt een ervaring
Maar mijn grande lasagna:
-gehaktballetjes met peterselie en knoflook in bloem rollen en bakken
-tomaten met in veel olijfolie gefruite ui en knoflook laten pruttelen voor een paar uur en op het laatst een een paar blaadjes basilicum erdoorheen.
daarna alles in laagjes met lasagna bladeren en ricotta, mozzarella en parmazan tomatenprutje en gehakballetjes.
Gedoe, maar goddelijk lekker.
Zeker.quote:
Zeiksnuit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Ik lust een hoop, maar geen stoofperen...
Stoofperen rules idd!quote:
Lang haar?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
Nou het zijn kleine gehaktballetjes en wakker worden naast mij is natuurlijk helemaal
Ik bedoel omdat ik nogal lange haren heb word ik vaak wakker met een gigantische bos haar die alle kanten op staat
Ik lust 1 ding niet en ik zeik meteen...quote:
Je kunt het ook overdrijven Jort...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb ze gister gegeten en vanavond ook weer
zelf gemaakt of kant en klaar uit de winkel?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb ze gister gegeten en vanavond ook weer
Serieus als je een keer tijd hebt is die lasagna echt een aanraderquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lang haar?Ik wil foto zien
![]()
![]()
Aah okik ben benieuwd naar uhm.. beiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |