Nee want ik ben in de war door de wintertijd. Klok 3 uur naar voren toch? Om 2 uur snachts?quote:
uiteraard trap ik daar niet inquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee want ik ben in de war door de wintertijd. Klok 3 uur naar voren toch? Om 2 uur snachts?
Dus dan is het 03:48 op dit moment.
hoeveel bans op een rij wil je?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:16 schreef beverton het volgende:
[..]
uiteraard trap ik daar niet inik moest gewoon vulling hebben voor mijn 4 op einz rij overwinningsreeks
doet mij maar een onsje gelukquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hoeveel bans op een rij wil je?
bewijs???quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Posts aanpassen om zelf een post te posten...
__!!!
Ik geloof niet dat ie op een controlepost hangt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:20 schreef beverton het volgende:
ik zal wel even een post-it posten die hangt op een controlepost.
[ afbeelding ]
een note?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:20 schreef beverton het volgende:
ik zal wel even een post-it posten die hangt op een controlepost.
[ afbeelding ]
Chatlogs zijn banwaardig volgens mijquote:
morgenavond bij het bier drinkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:21 schreef Klautje het volgende:
Is dat wintertijd gedoe vandaag al..?![]()
En gaat ie nou voor- of achteruit?
achteruitquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:21 schreef Klautje het volgende:
Is dat wintertijd gedoe vandaag al..?![]()
En gaat ie nou voor- of achteruit?
Ja, maar als ik quote op het moment voordat jij hem aanpast en ik daarna 4 minuten wacht met postenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
Chatlogs zijn banwaardig volgens mij
Even een modje vragen om de edit history van mijn post en dat vergelijken met de tijd dat jij postte..
dan faal jij evenhardquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, maar als ik quote op het moment voordat jij hem aanpast en ik daarna 4 minuten wacht met posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.© Bafnek
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:30 schreef Klautje het volgende:
Nieuwe jas en "jeans" gekocht, even mee pimpen in LIF.Goed dat je het zegt. Ik loop nog in me zomerjasje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je post is 33% correct.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:28 schreef paultjuhhh het volgende:
1. mijn zoon wat doe je
2. mods horen geen bans te bespreken
3. static doe es normaal
Als het maar G-Star is, weetog. Met spang GalataSaray logo op de kas.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik loop nog in me zomerjasje..
neuh... pme-LEGENDquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:38 schreef Klautje het volgende:
[..]
Als het maar G-Star is, weetog. Met spang GalataSaray logo op de kas.![]()
![]()
Heb er een van Jk & Jones nu. Pall Mall was wel lekker maar de mooie jassen waren te duurquote:
Nu je het zegt. Je kan er wat aan doen... LEMONPARTEHquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:48 schreef GGMM het volgende:
Dit is trouwens de eerste keer dat Olep gebanned is en ik niet. Best eng hier nu.
Nah, ik gedraag met tegenwoordig best aardig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Je kan er wat aan doen... LEMONPARTEH
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nah, ik gedraag met tegenwoordig best aardig.
Op zondag werkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:52 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ga trouwens slapen want moet naar mijn falende werk en mijn hamstring moet rusten
ga je toch?!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:52 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ga trouwens slapen want moet naar mijn falende werk en mijn hamstring moet rusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.© Bafnek
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:59 schreef Klautje het volgende:
Weenie of dit mag maar![]()
Wat is die witte saus op d'r gezicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |