Nounou, ben je daar helemaal zelf achter gekomen, grote ventquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nounou, ben je daar helemaal zelf achter gekomen, grote vent.
Het niveau is bij andere users lager. Olep bijvoorbeeld zorgt voor een kwalitatief beter forum.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:27 schreef static het volgende:
[..]
Als dát de standaard van tegenwoordig is heb ik uit de diepste krochten van mijn hart écht medelijden met de ONZ mods.
Laat denken maar aan mensen over die capabel genoeg zijn om dat daadwerkelijk te doen.quote:
Ik ben er.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:03 schreef static het volgende:
[..]
Laat denken maar aan mensen over die capabel genoeg zijn om dat daadwerkelijk te doen.
quote:
U riep?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:06 schreef timmmmm het volgende:
Volgens mij moet je ook wel écht een kutuser zijn, als zoveel mods een hekel aan je hebben
Hier ben ik het mee eens, wat saai hier zeg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het niveau is bij andere users lager. Olep bijvoorbeeld zorgt voor een kwalitatief beter forum.
Eens met dat je het eens ben met me:')quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:45 schreef Klautje het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, wat saai hier zeg.
Hoe word ik achter de schermen genoemd?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nee, mensen zoals Oversight, Maikuuul, Chris2k, remlof, Biogarde enz. zijn helden danwel Antihelden van FOK!
Mensen zoals Olep noemen ze achter de schermen ''nietstoevoegende kutuser''
Ow wacht, nu lek ik zeker?
En ik?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:49 schreef kurk_droog het volgende:
6+ Meer kan ik er niet over zeggen. Iets meer bagger zou je richting een 7 duwen.
Compulsieve relhomo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hoe word ik achter de schermen genoemd?
BANquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:03 schreef static het volgende:
[..]
Laat denken maar aan mensen over die capabel genoeg zijn om dat daadwerkelijk te doen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:58 schreef cerror het volgende:
Ohja, in het rijtje van nietstoevoegende kutusers: Kurk_droog en Klautje. + aanhang.
BANquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:10 schreef static het volgende:
[..]
Jij was wel de laatste waar ik aan dacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |