Note is een aantekening die moderators kunnen maken bij users als zij dat nodig achten, bij slecht gedrag of algemene aantekeningen, zoals PM wisseling die relevant is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:14 schreef Fems het volgende:
Wat is een note?
En dritzie! hoiii
En MM. waarom bescherm je bob?
Een aantekening over je postgedrag. Kan positief zijn maar vaker negatief volgens mij.quote:
Omdat jij een jaloers fokkertje bent.quote:En dritzie! hoiii
En MM. waarom bescherm je bob?
Naar www.fok.nl/shop gaan en dan Notes opvragen. Kun je zien hoeveel je er hebt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:18 schreef Fems het volgende:
En hoe weet je of je een note hebt?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Een aantekening over je postgedrag. Kan positief zijn maar vaker negatief volgens mij.
[..]
Omdat jij een jaloers fokkertje bent.
Ik heb er 27quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik had er heel lang maar een. Ik wil er geen twee.
Jij ook lekker slapen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:41 schreef Bob-B het volgende:
en nu ga ik toch slapen
dus houdoe en bedankt
Nee vorige week en meer zeg ik nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb ik die note vandaag gekregen Bob?![]()
Slaap lekker Femke![]()
Hoe snel je een note hebt verschilt ook per subforum.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Vorige week?![]()
Ik kan me van gisteren en vandaag wel een aantal mogelijk notewaardige posts bedenken maar vorige week...
*zoekt...
Ik 66? veéééét!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |