Hea?quote:

quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hea?
Ik ga Finding Neverland en Sleepy Hollow kijken. Maar eerst een tompoes

Ik moest eten koken en eten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:56 schreef Bob-B het volgende:
Ja prima, wat ben je lang weg geweest!toch niiets met Engbert te maken?

quote:

Hoe lang dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Nu kan ik weer in mijn ring spieken als iemand vraagt hoe lang we bij elkaar zijn of als ik niet meer weet op welke datum.

Ja ik weet 'tquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:33 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hey lekker ding! Ben je der weer eens! Beetje ons verlaten hé!

Acht en een half jaar en 10 dagen alweer.quote:

Alles kan kapot!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Acht en een half jaar en 10 dagen alweer.![]()
Hoi Fascination
Ja de slowchat is zo slow als we hem zelf makenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik weet 't. Maar deze sc gaat ook niet zo snel he
.
Alles goed dan?

Haiiquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Acht en een half jaar en 10 dagen alweer.![]()
Hoi Fascination

Mm niet zoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:42 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Alles kan kapot!!!
[..]
Ja de slowchat is zo slow als we hem zelf makenJa met mij gaat het goed, met jou dan?

Wat danquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:45 schreef Bob-B het volgende:
je hebt een stom fobo trouwens Fascination

Der staan heul geen foto's in en nu weet ik niet hoe oud je ben en dan moet ik gokkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat dan? Ik vond 'm zelf retehip
.

quote:
Ja lang hè?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haii![]()
![]()
Omg dat is wel lang zegwat leuk voor je!

O dus je bent niet eens getrouwd, ga je het me makkelijk maken ofzoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja lang hè?En inmiddels een stuk of wat aanzoeken verder (allemaal positief beantwoord
) hebben we besloten te trouwen als we 10 jaar bij elkaar zijn.
![]()
We hebben al moeite genoeg om die datum te onthouden zonder er nog een aan toe te voegen.

Ligt eraan... doe je dan je uniform aan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
O dus je bent niet eens getrouwd, ga je het me makkelijk maken ofzo![]()

Ahh wat leukquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja lang hè?En inmiddels een stuk of wat aanzoeken verder (allemaal positief beantwoord
) hebben we besloten te trouwen als we 10 jaar bij elkaar zijn.
![]()
We hebben al moeite genoeg om die datum te onthouden zonder er nog een aan toe te voegen.

Lekkerding? * Oldenzaal checkt fobo!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:33 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hey lekker ding! Ben je der weer eens! Beetje ons verlaten hé!

Als jij hem dan uit doetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ligt eraan... doe je dan je uniform aan?

Als ik had gezegd Hey Sletje, had je dan met je tampeloeris in je hand der fobo ingedoken om tot dezelfde teleurstelling te komen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:12 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Lekkerding? * Oldenzaal checkt fobo!!![]()
Geen foto's

/carequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeuj, Heracles staat met 2-0 voor

Post dan nietquote:

Zorg je dan wel dat je schone sokken aan hebt? Want van kisten krijg je stinkpoten en daar heb ik dan weer geen zin in.quote:

quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ken een vrouwtje die ooit zei: "ik ben Heraclied in hart en tiet!"

Ik krijg niet zo snel zweetvoetenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zorg je dan wel dat je schone sokken aan hebt? Want van kisten krijg je stinkpoten en daar heb ik dan weer geen zin in.

Ga dan naar de kroeg, vrouwmensch!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Zaterdagen () vrijdagen zijn saai.
![]()
Er is niks op TV, fok is rustig, er is gewoon niks aan.

quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:14 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als ik had gezegd Hey Sletje, had je dan met je tampeloeris in je hand der fobo ingedoken om tot dezelfde teleurstelling te komen?

Is niet echt een optie. Niet lang in ieder geval en het is een beetje zonde om voor dat uurtje naar Groningen te rijden. Nog even afgezien van het feit dat ik op het moment niet zelf kan rijden door een ontsteking in mijn poot.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga dan naar de kroeg, vrouwmensch!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |