Nee hoor, dat was het Corné-gaat-beginnen-alarm.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was het Corné-gaat-beginnen-alarm.
Giel heeft het redelijk in zijn bol, al een tijdje volgens mij. Vreemd genoeg kan ik weinig positieve dingen vinden over zijn radioprogram. Het is dan ook een best matig ochtendprogramma wat 4 uur te lang duurt IMO. Maarja, ik zal dan ook wel zuur zijn als ik dat zegquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:41 schreef Cee het volgende:
Tering zeg wat een verzuurde Belen net op RTL Boulevard. "Het gaat tegenwoordig niet meer om het beste radioprogramma maar om het zo veel mogelijk zieltjes winnen." Crapzak, alsof zijn programma deugt.
Gefeliciteerd C&S Show, geen slecht programma (ook geen erg goed programma), maar ze hoereren zich tenminste niet een week lang met onzinnige promo voor een of ander metalen ding in een doosje.
Was het tof?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:48 schreef Noortje. het volgende:
WAWAWWERHOHOHOWOMG![]()
![]()
![]()
Komende jaar geen Chiefs meer voor mij
Ja, wow wow wow fucking vet. We stonden echt één meter bij Ricky en Simon vandaan, heb drumstick van Nick gevangen (een meisje naast mij vroeg erom en toen gooide één van die crewleden het in haar richting, maar niet zo dat het echt voor haar was zegmaar, dus ik plukte hem uit de lucht en heb mijn iets minder welgemeende excuses aangebodenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:04 schreef MichielV het volgende:
Hya guys, Los Angeles signing in!
Ohja? Vast na 3 uur dan, want ik heb 't niet gehoord.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:10 schreef Marc63 het volgende:
Vannacht hoorde ik Maricha nog bij Antiroos.
Nee hoor, je hebt niks gemist. Er was namelijk geen EW-stijl uuropener deze week.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:08 schreef Feivel1 het volgende:
Jammer, uuropener gemist.. (Tunede pas om 19.04 in)
Klopt. Kwam erg moeilijk in slaap. Volgens mij heb ik zelfs het nieuws van 4 uur nog gehoord, terwijl ik om kwart voor 3 al naar bed ging.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja? Vast na 3 uur dan, want ik heb 't niet gehoord.
Robbie Williams heeft ook een liedje voor die top 3 gemaaktquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:13 schreef Cee het volgende:
Leuke liedjes voor Michiel met LA als thema:
Simple Minds - Don't forget about me
Hermes House Band - I will survive
The Fratellis - Chelsea Dagger
Ja, vertel me niet dat al die liedjes geen overduidelijk stuk in zich hebben met de tekst LALALALALA erin.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |