Je bent aangekomen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:59 schreef denizi het volgende:
konden we maar naar die tijd dat ik die strakke Gstar classic kon kopen..
De maat?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:32 schreef Cloud_SB het volgende:
Evisu die te koop staat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleuren zijn in real life iets donkerder, gulls zijn gebroken wit met een hintje licht geel erdoorheen.
Fit = regular tot slim
Prijs: 40 euro pick-up. 50 euro shipped.
Noel krijgt trouwens voorrang op iedereen, hij heeft first dibs op de broek.
Als hij hem niet wilt mogen jullie het uit vechten.
Dankje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:32 schreef Cloud_SB het volgende:
Evisu die te koop staat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleuren zijn in real life iets donkerder, gulls zijn gebroken wit met een hintje licht geel erdoorheen.
Fit:
regular
Prijs:
40 euro pick-up. 50 euro shipped.
Size:
34/34
waist - 34 inch
inseam - 33.25 inch
upper thigh - 11.5 icnh
leg opening - 8.25 inch
Noel krijgt trouwens voorrang op iedereen, hij heeft first dibs op de broek.
Als hij hem niet wilt mogen jullie het uit vechten.
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:59 schreef denizi het volgende:
konden we maar naar die tijd dat ik die strakke Gstar classic kon kopen..
Dat vind ik nog wel een mooie Gstar, heeft lang geduurd voor ik weer een mooie Gstar broek zie zeg..vroeger vond ik ze mooi, de laaste jaren niet meer, en deze vind ik wel weer mooiquote:
Model heet classic, dus dan zal ie het ook wel zijn, maarja, je weet maar nooit met G-star.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:35 schreef bear87 het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel een mooie Gstar, heeft lang geduurd voor ik weer een mooie Gstar broek zie zeg..vroeger vond ik ze mooi, de laaste jaren niet meer, en deze vind ik wel weer mooi![]()
89 euri is hij zie ik, prima prijsje.
Enne van wie mag ik ze de groeten doen dan, of kennen ze je als Cloud?quote:Op zondag 2 november 2008 17:49 schreef Cloud_SB het volgende:
Frisco, maar niet voor jeans. Gewoon omdat het toffe gasten zijn.
En ze een toffe winkel hebben.
Als je langsgaat, doe Luc en Rik a.k.a 'Limps' de groeten van mij.
Das balen..is het personeel vervelend arrogant of gewoon lui en niet geinteresseerd? Over overactief en aansmeerderig?quote:Op zondag 2 november 2008 18:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Voor jeans hoef je ook echt niet naar Arnhem.
The Globe heeft best wel wat toffe jeans, maar is gewoon echt verschrikkelijk personeel.
En verder zitten er vooral de bekende ketens.
Ja Cloud moet ze genoeg zeggen inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2008 20:06 schreef bear87 het volgende:
[..]
Enne van wie mag ik ze de groeten doen dan, of kennen ze je als Cloud?
Welke?quote:Op zondag 2 november 2008 18:25 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik ga vanavond nog 2 broeken in de sale gooien denk ik.
2 tot 4 tientjes max. So get your money ready!
Zal toch wel weer te groot zijn voor mequote:Op zondag 2 november 2008 21:10 schreef Cloud_SB het volgende:
Crooks & Castles Black Raw Selvage Denim (Selvage, black buttons)
&
Cheap Monday 666 Lajo Lajban (tapered leg, leren cinchback, bretel suspenders en loopholes)
&
Freshjive Grey/Blue Denim(501 fit met tapered leg)
Gratis LRG denim shorts bij een aankoop
Hoelang ben je en hoeveel kg, kan ik me beetje identificeren met jequote:Op zondag 2 november 2008 21:14 schreef Cloud_SB het volgende:
Probleem is dat als ik afval mijn Sugarcanes, Levi's en andere shit allemaal te groot is.
Ga niet afvallen en ruim 4000 tot 5000 euro aan kleding vervangen haha
Allemaal 33/34? En die CM was je toch zo blij mee?quote:Op zondag 2 november 2008 21:10 schreef Cloud_SB het volgende:
Crooks & Castles Black Raw Selvage Denim (Selvage, black buttons)
&
Cheap Monday 666 Latjo Lajban (tapered leg, leren cinchback, bretel suspenders en loopholes)
&
Freshjive Grey/Blue Denim(501 fit met tapered leg)
Gratis LRG denim shorts bij een aankoop
Kom er alleen net achter dat mijn camera nog op het werk ligt dus duurt wat langer.
Oja en nog enkele shirts denk ik erbij.
Mazzelpik, die linker :pquote:Op zondag 2 november 2008 22:47 schreef Cloud_SB het volgende:
neuh dat valt best mee
[ afbeelding ]
*in het Patta shirt
Ik ken alleen boss black en boss orange. Boss Black is de pakken lijn volgens mij. Dus in ieder geval niet casual. Boss Orange is de casual lijn.quote:Op maandag 3 november 2008 22:33 schreef bear87 het volgende:
Weet iemand het verschil tussen de verschillende lijnen van Hugo Boss? Vandaag weer paar mooie broeken gezien ervan, een orange label ( waar ik al een broek van heb ) en een black label. Kosten hetzelfde.
Ben dus wel benieuwd hoe Boss de verschillende lijnen bedoelt en plaatst.
http://www.hugoboss.com/quote:Op maandag 3 november 2008 23:16 schreef bear87 het volgende:
Hmm, dit was wel een jeans van Boss black, geen pak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |