Maar die broeken van paddock zien er niet echt bijzonder uit. Beetje pall mall stijl toch? Wat is er dan gebeurt met de mooie broeken van het vroegere edwin nu paddock? Of heten de dure speciale broeken van edwin nog steeds edwin?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:39 schreef SunBoom het volgende:
Ja, EDWIN heet nu in EU Paddock. Gaar dus...
Volgens mij is EDWIN in Europa Paddock geworden, olv een ander design team. De jeans in Japan heten nog gewoon EDWIN. Net als Evisu EEE, die worden ook ontworpen door een Europees team van een ander merk (ze hebben de licentie verkocht). Vandaar dat die kledingstukken eigenlijk ook lelijker zijn dan de Japanse (Heritage, etc.) lijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:20 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Maar die broeken van paddock zien er niet echt bijzonder uit. Beetje pall mall stijl toch? Wat is er dan gebeurt met de mooie broeken van het vroegere edwin nu paddock? Of heten de dure speciale broeken van edwin nog steeds edwin?
Ziet er mooi uit ja. Erg clean, zelfs geen mini logootje te zien ergens.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:41 schreef schatje het volgende:
Kwaliteit jeans voor een goede prijs (125 euro) zijn die van A.P.C.
A.P.C. jeans bevalt mij in ieder geval heel goed. Ik heb er inmiddels 3 paar van.
Ze hebben ook recepten om je jeans te wassen op de site staan, wel grappig.
[ afbeelding ]
Die lag bij de M@W toch?quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Iemand bekend met een merk waarbij op dat logo bovenaan, achterop de broek 8mm staat?
Geen idee, zag iemand ermee lopen en was best een toffe broek.quote:
Ja ?, ik was me al aan het afvragen wat dat nou voor merk wasquote:Op zondag 26 oktober 2008 13:42 schreef bear87 het volgende:
Sterker nog, het is het huismerk van de M@W
Naast Die For It?quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:42 schreef bear87 het volgende:
Sterker nog, het is het huismerk van de M@W
Klopt, zien er wel leuk uit, meer niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:45 schreef bear87 het volgende:
Vind ze alleen nog redelijk aan de prijs voor een huismerk. Wat kosten ze ook alweer, een beste 75-80 euro toch?
sterker nog ik zag een model ervan in de uitverkoop bij m@w.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:29 schreef francis997 het volgende:
die broek hebben ze nu bij deM@W, heb hem daar nog zien hangen van de week...
Waar lees je dat soort nieuwtjes dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:33 schreef Maxxieh het volgende:
Net gelezen dat atelier ladurance hun productie gaat verschuiven naar china. Ze maken nu alles nog in frankrijk. Vind ik toch wel erg jammer.
hoe valt de sugarcane ?quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:29 schreef Cloud_SB het volgende:
SugarCane Standard 1947. maat: 30, 32, 36 en 38
Zacht prijsje, pm voor meer info en intresse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |