kan je me uitleggen waarom de broeken van Blue Blood zo populair zijn.. kan je me misschien overtuigen, want ik ken het merk eigenlijk niet zo en vindt het best wel overrated...quote:Op donderdag 18 december 2008 23:03 schreef Stansfield het volgende:
Gisteren nieuwe blue blood gekocht met 40% korting bij best of brands in hoogland. Erg mooi broekje moet ik zeggen.
En vandaag kwamen er bij de rode winkel broeken van denham binnen. Ook wel mooie broeken maar ook erg prijzig van 160 tot 240 is wel erg veel geld.
Nou ik ga er ook zeker geen 200 euro voor uitgeven.Maar die ik heb is wel ok met wat aparte zakjes en knopen enz. Verder vind ik die tshirts ook erg duurvoor wat je krijgt. Die winkel in de PC is wel mooi maar ook niet heel speciaal.quote:Op zondag 21 december 2008 00:38 schreef brazzer het volgende:
[..]
kan je me uitleggen waarom de broeken van Blue Blood zo populair zijn.. kan je me misschien overtuigen, want ik ken het merk eigenlijk niet zo en vindt het best wel overrated...![]()
misschien moet je ook even langsgaan bij Blue Blood aan de PC Hooftstraat in Amsterdam, daar zijn ook broeken in de aanbieding en heb je natuurlijk ook een grotere keuzemogelijkheid.
Margriet Nannings, Prinsenstraat. Net vrijdag één gekocht.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:43 schreef Brownietje het volgende:
Weet iemand of de winkel in Amsterdam die APC verkoopt de New Standard heeft?
New Standard dry indigo inderdaad. 129 euro. Er waren ook een aantal APC in de uitverkoop, maar die kwamen uit de seizoenscollectie. De basismodellen gingen volgens de verkoopster niet in de uitverkoop omdat die niet aan te slepen zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:40 schreef Brownietje het volgende:
De normale dry indigo selvage oid? En voor hoeveel?
Ga er na kerstmis wel even langs.
calirootsquote:Op zondag 28 december 2008 14:24 schreef Stansfield het volgende:
Dan nu eindelijk de foto's van mijn nieuwe blue blood
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog een edwin en ik ben voorlopig weer even klaar. Weet iemand waar je die online kan bestellen?
Caliroots was de enige die ik al wist. Daar hebben ze idd wel toffe edwins alleen niet in mijn maat.quote:Op zondag 28 december 2008 14:51 schreef bbaadd het volgende:
[..]
calirootsheb je veel toffe edwins.
hoe valt die blueblood ? op die plaatjes is dat niet zo goed te zien
Van die edwin vind ik alleen de donkerste wassing echt mooi. En die is er niet meer in mijn maat.quote:Op zondag 28 december 2008 15:29 schreef Cloud_SB het volgende:
hehehehehe.
Die Win RV Straight is trouwens in de sale bij Caliroots.
Ga zo maar is mijn CC zoeken om dat kreng te bestellen.
Oja nog 1 kans op een SugarCane Okinawa Pre-2005 dus met red tab! w36
Anders houd ik hem zelf.
Ligt aan het model. De Nashville bijvoorbeeld valt heel ruim, Sen Selvage loose ook. ED-47 rainbow selvage valt juist weer een stuk krapper.quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:19 schreef Stansfield het volgende:
Hoe is de maatvoering bij Edwin eigenlijk? Een beetje hetzelfde als bij diesel, blue blood enz? Van nudie heb ik altijd ene maat groter dan van diesel en blue blood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |