quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:09 schreef ItaloDancer het volgende:
Futures liggen dan wel stil, maar op IG-index (spread betting)
http://www.igindex.co.uk/
schatten ze de opening van de Dow op -640 op het moment, dat is 7,4%.
Heerlijk hequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
AEX staat nu 35% lager dan 4 weken geleden
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
dit soort muziek zouden ze moeten spelen op de beursvloer... down down down down
... dat ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:09 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt me niet dat tomtom zo stom is om niet verder te ontwikkelen.
Hehehe, whenever I'm down I call on you my friend, lmaoquote:
stomstomquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:09 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, het lijkt me niet dat tomtom zo stom is om niet verder te ontwikkelen.
-700 zelfs, onder de 8000quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:14 schreef Tokamak het volgende:
[..]
En rap dalende -680
Ofwel, net boven de 8000
Maar alleen op TeleAtlas kunnen ze niet blijven overleven. En zover ik weet is men verder momenteel niet echt innovatief bezig. Er wordt wel wat aan community tooling gedaan momenteel, maar men zal een extra sprong moeten gaan maken. De focus ligt nu nog te veel op de huidige product range. Die sprong gaat geld kosten, geld wat de komende tijd moeilijk te lenen is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:13 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
... dat ook![]()
![]()
Maar de kaartenmaker hebben ze al in huis, en het heet Tele Atlas. Ik snap niet waarom dat elke keer vergeten wordt. TeleAtlas is de op één na grootste kaartenmaker ter wereld (na Navteq, wat is overgenomen door Nokia). Als er overal navigatie in komt, wat natuurlijk gaat gebeuren, heb je nog wel steeds up-to-date kaarten nodig, checkpoints, points of interests, file info, dat soort dingen. En dat maakt Tele Atlas, oftewel TomTom.
Over een kwartiertje weten we het...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:18 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
-765, ik weet niet of dat nog wel realistisch is hoor
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:20 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik lees op CNN dat ze beveiligingen hebben ingesteld die de handel stilleggen bij verliezen van 1100 of meer.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:05 schreef Liewec het volgende:
The NYSE also posted updated details of so-called circuit breakers, which would halt trading for certain periods of time if the Dow Jones Industrial Average falls between more than 1,100 points during the trading day. It said it was posting that information with "the fervent hope we won't need them."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |