IK WIL BIER !!!!!quote:
zou wel heel fout zijn als ik van rum , cum maaktequote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Chocomomentsmet melkchocolade
melk
puur
melk
puur
melk![]()
![]()
* -Madskillz28TH gaat op een veilige plek ergens in woestijn verschuilenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:53 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Echt??? Kan ik het goedmaken??
*schopt een hond dood*
gooit donguido in een tractor om takken fijn te malenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:53 schreef DonGuido het volgende:
[..]
*schopt een hond dood*
achter of voor mijn kameel verschuilen ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH gaat op een veilige plek ergens in woestijn verschuilen
fijn weekendquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:55 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga naar huis doeg lieve mensjesfijn weekend!!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:53 schreef DonGuido het volgende:
[..]
*schopt een hond dood*
houd je niet inquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik wil keihard aan mijn pik trekken!
Doeiquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:55 schreef debbie_19 het volgende:
ik denk in 1 of andere bunker ver onder de grond..ik denk dat debbie aardig pissig wordt nu...plus dat ik mezelf zo beter kan beheersenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:55 schreef Runx het volgende:
[..]
achter of voor mijn kameel verschuilen ?
doeidoei blondinequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:55 schreef debbie_19 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:53 schreef DonGuido het volgende:
[..]
*schopt een hond dood*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sit on itDeath is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
nog 10 minutenquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]idd, wat voor gedachten er nu bij mij naar boven komen doen me denken aan de hostel films, alleen zou hostel dan een romantische versie zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sit on it
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |