Fijn dat je het even deeltquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:41 schreef Boxes het volgende:
Ik zit hier ook maar een beetje te rukken, kan nog niet pijpen maar heb dat dan ook nog niet geleert
ik heb ook een waterpijpquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:41 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Oke. Kunnen we gezellig thee drinken met z'n allen!
eentje die het niet lang vol houdt hier denk ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:42 schreef Runx het volgende:
maar wie is DonGuido ? , ik was de hele dag er niet dus ?
Dus ik moet dood omdat ik honden kutbeesten vindt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kun je gewoon niet je vingers eraf snijden? Jij kut debiel.
Of better...snij gewoon je polsen door!
Volgens mij zit je hier wel goed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou ik heb m'n dag goed gevuldik heb sudoku's opgelost, mario kart gespeeld, super mario, worms, tetris, gitaarboekje gelezen, wat gefokt
nog anderhalf uur en ik ben het nu wel zat. Wat zal ik eens doen ?
Wat nou? Huisvrouwen uren?quote:
Volgens mij hing ik hier eerder rond als jijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
eentje die het niet lang vol houdt hier denk ik
Neej je moet dood omdat je een zeikstraal bent en een kutkloonkindquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:43 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Dus ik moet dood omdat ik honden kutbeesten vindt?
Nee gewoon omdat je nooit geboren had mogen wordenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:43 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Nee omdat wij je dat opdragen. En je hebt te luisteren naar je meerdere.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:43 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Smokez z'n moeder had gebeld... valt me trouwens wel op dat Smokez nu niet postquote:
huh en ik maar denken dat je om 16.30 weg ging , naja ik ben blij voor je dat je eerder vrij bentquote:
Wahoohquote:
Ik zou je moeder even bellenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Smokez z'n moeder had gebeld... valt me trouwens wel op dat Smokez nu niet post
En ondertussen tegen m'n moeder zeggen: Mahaam je mag niet praten met je mond volquote:
Schorriemorrie is hetquote:
aangezien ik er vanuit ga dat je maar 1 account hebt...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:44 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Volgens mij hing ik hier eerder rond als jij
Neej op vrijdag altijd eerderquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:44 schreef Runx het volgende:
[..]
huh en ik maar denken dat je om 16.30 weg ging , naja ik ben blij voor je dat je eerder vrij bent![]()
Gezellig, je mag die rol wel doorgeven hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou dan blijf ik hier even zitten eet ik ondertussen een koekhje
ik ga over 22 minuten ook lekker wegquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:44 schreef Runx het volgende:
[..]
huh en ik maar denken dat je om 16.30 weg ging , naja ik ben blij voor je dat je eerder vrij bent![]()
Er is nog niks bewezen. Ik kan jouw kloon wel zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej je moet dood omdat je een zeikstraal bent en een kutkloonkind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |