okequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:05 schreef swarmahoer het volgende:
de blinddoek de weegschaal en het zwaard maakte hem makkelijk
als ik heel eerlijk mag zijn, zou ik deze niet goedrekenen. kans van 50% dat je het goed hebt, en met zo'n antwoord sluit je die kans meteen uit.quote:
ja je hebt wel gelijk. ik was er ook niet blij mee maar wist niet goed wat ik ermee moest doen. 1 puntje voor swarmahoer eraf halen en aan de eerst volgende die het ook goed had toekennen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:16 schreef Rijpie het volgende:
[..]
als ik heel eerlijk mag zijn, zou ik deze niet goedrekenen. kans van 50% dat je het goed hebt, en met zo'n antwoord sluit je die kans meteen uit.
Ook niet de eerste keerquote:
Je bent goed !quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:52 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ook niet de eerste keer![]()
![]()
Die had qonmann kunnen hebben
quote:
quote:
Ik zou hem hebben ingepikt..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:52 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ook niet de eerste keer![]()
![]()
Die had qonmann kunnen hebben
Ik ben er nog wel even....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:06 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
maar er was bijna niemand![]()
Zijn er genoeg aanwezigen voor een nieuwe?
Kan je er om 21:45 weer tegenaan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:10 schreef qonmann het volgende:
10-0 tegen briggy ..ik moet het even verwerken![]()
Oh jawel ..netjes hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:17 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kan je er om 21:45 weer tegenaan?
Dan wil ik een nieuwe plaatsen
ik heb geen enkel ideequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:13 schreef Briggy het volgende:
Hintje(s) nodig? of is iedereen gevlucht?
doe je nog een hintje ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:13 schreef Briggy het volgende:
Hintje(s) nodig? of is iedereen gevlucht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |