*klik*quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:36 schreef Gellarboy het volgende:
Dat dit mag trouwens, op YouTube. Wat een boner!.
Zeg, ik heb lange blonde (pijpen)krullen tot bijna aan m'n schouders. Die gaan er ECHT niet af!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:52 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Tip: tondeuze!![]()
(dat maakt het schommelen ook een stuk aantrekkelijker!.)
Jammer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:55 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, ik heb lange blonde (pijpen)krullen tot bijna aan m'n schouders. Die gaan er ECHT niet af!
Denk niet dat het me staat en durf het niet te proberen omdat het eeuwen duurt voor ze weer zo lang zijn.quote:
Ik ook. Daarna had ik er geen interesse meer inquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:53 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb alleen maar het eerste seizoen van Heroes gezien.
Ik wel op zich, maar seizoen 2 kost 40 euro en bestaat uit 11 afleveringen. Dat vind ik iets te gortig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:01 schreef wonderer het volgende:
Ik ook. Daarna had ik er geen interesse meer in
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:00 schreef Cairon het volgende:
en niemand die iets zegt van mijn magnifieke topic titel en OP
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk niet dat het me staat en durf het niet te proberen omdat het eeuwen duurt voor ze weer zo lang zijn.
Oh, ik keek gewoon op tv. Brad en ik keken allebei het eerste seizoen redelijk religieus, dus blij dat het weer begonnen was. Ergens halverwege de aflevering kijken we elkaar zo eens aan van "wanna watch something else" "yeah". Dus toen was het over.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik wel op zich, maar seizoen 2 kost 40 euro en bestaat uit 11 afleveringen. Dat vind ik iets te gortig.
Zonde dat je bent gestopt. Seizoen 3 wordt nog beter! Je moet er maar van houden...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik keek gewoon op tv. Brad en ik keken allebei het eerste seizoen redelijk religieus, dus blij dat het weer begonnen was. Ergens halverwege de aflevering kijken we elkaar zo eens aan van "wanna watch something else" "yeah". Dus toen was het over.
Je lijkt een beetje op Tygo Gernandt, die er met kort haar ook stukken beter uitziet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voorlopig gaan die er dus nog niet af. Lekker warm in de winter
Hij was 25 eur tijdens de DDD van de Bijenkorf, dus daarom staat ie in mijn kastquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik wel op zich, maar seizoen 2 kost 40 euro en bestaat uit 11 afleveringen. Dat vind ik iets te gortig.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:11 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Je lijkt een beetje op Tygo Gernandt, die er met kort haar ook stukken beter uitziet..
Misschien pik ik het wel weer op... Maar het lijkt me dat ik seizoen 2 alsnog moet bekijken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zonde dat je bent gestopt. Seizoen 3 wordt nog beter! Je moet er maar van houden...
Dat is nogal wat. Ik heb 2 seizoenen Lost, 6 seizoenen 24, 7 seizoenen Buffy, 5 seizoenen Angel en dus 1 seizoen Heroes in de kast staan. Oh ja, en nog wat losse delen van AbFab, The Office en Little Brittain.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:12 schreef Ang3l het volgende:
Hij was 25 eur tijdens de DDD van de Bijenkorf, dus daarom staat ie in mijn kastBij Twin Peaks, Carnivale, Will & Grace, Six Feet Under, Lost, Desperate Housewives, Point Pleasant en Sex & the City
Die moet je in Amerika toch redelijk goedkoop kunnen kopen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien pik ik het wel weer op... Maar het lijkt me dat ik seizoen 2 alsnog moet bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |