quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:54 schreef mike_hunt het volgende:
Ik moest weer ff bijlezen wat er ook alweer gezegd is.
Er wordt beweert dat K.Ken weet van wie ik een kloon ben. Vind het knap want ben geen kloon. Trouwens ik weet niet eens wie die skank is.
Enne MisterO ik vertel niet steeds verschillende verhalen over New York aangezien ik het er vrij weinig over heb gehad. Apparently, nobody gives a fuck.En ik ben niet weer komen wonen in Amsterdam want dat huis(je) had ik nog aangehouden. En ik heb ook een familiehuis in Zaragoza, weet je dat ook. De verhalen zijn gemaakt? please, skankbitch....het was vroeger nog ranziger..toen ik op self destruct mode stond. I've come a long way. Ik ga toch ook niet zeggen dat je een kloon bent van SkankO of Cabrón. En over afwijzen van uitnodigingen? Please, bitch...waar heb je het over? En over foto's? Kweet niet eens hoe iedereen hier eruit ziet. Hoor je mij ook erover bitchen?
Zit je me te testen, bitch? Of lok je me uit de tent (kast)?
nou die lol was hier afgelopen week wel af en toe ver te zoekenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nieuwe rel!![]()
Overigens, iedereen heeft een foto boek, volgens mij de meesten hier. Maar goed ik kan mij wel voorstellen dat het soms allemaal wat ongeloofwaardig over komt. Maar goed, dat boeit mij niet zo heel veel, ik kom hier niet om serieus te zijn maar voor de lol.
Hoest met de keuken?
Fotoboekquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nieuwe rel!![]()
Overigens, iedereen heeft een foto boek, volgens mij de meesten hier. Maar goed ik kan mij wel voorstellen dat het soms allemaal wat ongeloofwaardig over komt. Maar goed, dat boeit mij niet zo heel veel, ik kom hier niet om serieus te zijn maar voor de lol.
Hoest met de keuken?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Fotoboek![]()
Oh ik moet echt beginnen met schoonmaken, maar be zoooooo lui
Goedmaak-seks dat klinkt wel tof!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou die lol was hier afgelopen week wel af en toe ver te zoeken![]()
maar ja dat biedt dan weer wel kansen op goed maak sex
Ja, ik heb eigenlijk ook nog een foto van jou gezien, kutkloon die je me daar bent.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Fotoboek![]()
Oh ik moet echt beginnen met schoonmaken, maar be zoooooo lui
Dan ben je een van de weinige die ze niet gezien heeft.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:49 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ja, ik heb eigenlijk ook nog een foto van jou gezien, kutkloon die je me daar bent.
Ja dat heb ik ook alleen die komt pas volgende week dinsdag en ik wil niet zolang in de zooi zittenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:47 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij hebt echt last van de financiële crisis hè, want normaal gesproken had je daar iemand voor...
Dinsdag en vrijdag schat, maar gisteren hadden we een betje een feestje en dus ziet het er niet uit nuquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:09 schreef Xiance het volgende:
ben ik de enige die een werkster had die 2x per week kwam?
wanneer kom je naar london ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:13 schreef hierissieweer het volgende:
ik ga naar Londen![]()
YEAH! SUPERDUPER!
![]()
En ik ga binnenkort samen met 2 andere mensen een bedrijf opstarten!
Ik heb een moeder....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:09 schreef Xiance het volgende:
14-16 decemberquote:
Uitgaan, shoppen, of gewoon toeristje uithangenquote:
is die nog beschikbaar, want hier wil ik ook nog wel wat outsourcenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:09 schreef Xiance het volgende:
combinatie van het allenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Uitgaan, shoppen, of gewoon toeristje uithangen
dat ligt er aan wat de locale host voor ons gaan regelenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Uitgaan, shoppen, of gewoon toeristje uithangen
Waar slapen we? (iets zonder key-cards en met oordopjes hoop ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat ligt er aan wat de locale host voor ons gaan regelen
R zegt dat iedereen de pot op kan. Maar hij is dan ook nte wakker, heeft een kater, en is kwaad omdat ik zei dat hij alles wel op kon ruimen omdat ik de hele week werk en hij niets doetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 15:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat ligt er aan wat de locale host voor ons gaan regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |