quote:
Lees de OP nog eensquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:54 schreef VatosLoco het volgende:
Verdraaid verhaal door de mediaMarokkanen waren zelf aan het inbreken, toen de politie kwam vertelden ze dit lulverhaaltje
Ja ik snap dat absolutos, zoals ik al zei, ken ik menig Marokkaan, en een aantal ben ik goed mee bevriendquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:51 schreef Jajong het volgende:
Dit is toch niet verrassend ofzo? Iedereen met een beetje verstand snapt dat ze niet allemaal kut zijn.
En de moslims @ mijn kickboksschool zijn ook allemaal super ok. Zouden ze allemaal moeten gaan doen, ze zijn er meestal ook nog goed in ook.
Dat dus!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:54 schreef Billekoek het volgende:
Goed punt.
Positief nieuws mag ook breed in het nieuws komen.
En dit iddquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:54 schreef Cheiron het volgende:
[..]![]()
Hoe dan ook; fijn dat je oplettende mensen in de buurt hebt.. en dat er niets weg is!
als dat hier zou gebeuren hebben ze een heel groot probleem: 7 trainers die ze direct bij hun in de ring in gooien. 'Als je zo stoer bent, kom dan maar eens hier'quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:57 schreef Leipo666 het volgende:
de marokkaantjes op de boksschool van mijn neefje waren niet zo tof: gaf hij ze een ram tijdens het sparren (das de hele bedoeling) dan gingen ze hem na de training met z'n allen opwachten om hem alsnog terug te meppen.....
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:05 schreef cheqy het volgende:
Zo schakelen ze de concurentie dus uit. Ze bellen gewoon de politie.
Zou een mooie grap zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Een topic geopend door een mod in haar eigen forum. Zou een knappe zijn.
Zorg jij voor de kijkcijfers?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:54 schreef Billekoek het volgende:
Goed punt.
Positief nieuws mag ook breed in het nieuws komen.
klopt, de meeste Nederlanders duiken ook terug de hoek om, om vervolgens om te lopen en gewoon hun gang richting huis vervolgen, net doen alsof er niets gebeurt is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies! Dit is slechts een incident en niet iets dat dagelijks voorkomt!
zijn er anders zat die het niet doen. Overigens had ik dit topic ook gemaakt als het Nederlands spul was geweest. Vond het gewoon een toffe actie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:18 schreef jusdOrange het volgende:
Wat me wel opvalt is dat als die Marokkaantjes iets goeds doen, dat er uitgebreid en vol lof over verteld wordt, terwijl het héél normaal is om de politie te bellen bij dit soort dingen.
Zeker, zou iedereen moeten doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
zijn er anders zat die het niet doen. Overigens had ik dit topic ook gemaakt als het Nederlands spul was geweest. Vond het gewoon een toffe actie.
Blijkbaar is dat nodig aangezien ze verder anders alleen maar gebashed worden. Ying yang enzo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:18 schreef jusdOrange het volgende:
Wat me wel opvalt is dat als die Marokkaantjes iets goeds doen, dat er uitgebreid en vol lof over verteld wordt, terwijl het héél normaal is om de politie te bellen bij dit soort dingen.
Ik moest even lachenquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:44 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Ik moest even lachen![]()
OT: Ga je nu een van die Marokkaantjes op een date vragen TS?
schoenen uit en de vrouwen geen hand geven dan zal je je prima vermaken. alhoewel ik betwijfel of je de vrouwen geen hand mag geven aangezien ze hun dochter weggeven aan een kaassie, dus zullen ze ook wel niet zo achterlijk zijn als de meesten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:06 schreef cheqy het volgende:
Ik zal vanavond wel zien of er ook toffe Marokkanen zijn. Mijn broer gaat met een Marokkaanse trouwen en er is vanavond een bijeenkomst met onze toekomstige schoonfamilie.
Maar ook hier krijgen we uiteraard weer allemaal hun regeltjes door ons strot geduwd.
Die kaassie heeft zich bekeert tot de Islam dus..........quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
schoenen uit en de vrouwen geen hand geven dan zal je je prima vermaken. alhoewel ik betwijfel of je de vrouwen geen hand mag geven aangezien ze hun dochter weggeven aan een kaassie, dus zullen ze ook wel niet zo achterlijk zijn als de meesten.
oh geez, dat wist ik niet. gecondoleerd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:23 schreef cheqy het volgende:
[..]
Die kaassie heeft zich bekeert tot de Islam dus..........
Ik mag de toekomstige bruid geen hand geven, de vrouwen moeten een hoofddoek op en ik zit met een zooitje van die gasten gescheiden van de vrouwen. Mijn vrouw en moeder zitten in een andere ruimte en ik zit met mijn zoontje van 2 bij de mannen.
Naja, ik doe het voor mijn broer en zie wel waar het schip strand.
Mijn broer was al moslim voor hij zijn vrouw leerde kennen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh geez, dat wist ik niet. gecondoleerd.
jammer ik had eigenlijk gehoopt op een moderne marokkaanse familie. weer een illusie armer.
Dank je. Koffie en cake erbij?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh geez, dat wist ik niet. gecondoleerd.
Nee, mijn broer weet wel wat ie uitzoekt.quote:jammer ik had eigenlijk gehoopt op een moderne marokkaanse familie. weer een illusie armer.
wel lachen toch? en daarnaast zijn marokkaanse vrouwen die hun haar losgooien heerlijk en vaak mooi ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn broer was al moslim voor hij zijn vrouw leerde kennen.
Mijn schoonzusje (wiens familie voor het overgrote deel nog in Marokko is) is overigens (te) goed geintergreerd, ze vindt Frans Baueren Marianne Weber
tof.
Iets minder goed ingevoerd was ook wel okay geweestquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wel lachen toch? en daarnaast zijn marokkaanse vrouwen die hun haar losgooien heerlijk en vaak mooi ook.
Ik was anders bij een vechtpartij in een metro met genoeg Nederlanders, de enige die 112 probeerde te bellen, en een donkere man was de gene die probeerde contact met de bestuurder te krijgen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:18 schreef jusdOrange het volgende:
ik kan je niet volgen, je woorden zijn te onsamenhangend. ben je een donkere man of zo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik was anders bij een vechtpartij in een metro met genoeg Nederlanders, de enige die 112 probeerde te bellen, en een donkere man was de gene die probeerde contact met de bestuurder te krijgen.
Ik dacht dat er alleen maar negers met de metro gingen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik was anders bij een vechtpartij in een metro met genoeg Nederlanders, de enige die 112 probeerde te bellen, en een donkere man was de gene die probeerde contact met de bestuurder te krijgen.
Die gasten die bij jou op de boksschool zitten willen die sport leren. Daar hoort discipline bijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:46 schreef BrandX het volgende:
Jaja, je leest het goed!Toffe Marokkaantjes!
![]()
Nou wil het toeval dat ik veel Marokkanen ken, en zetof
vind. Diegenen bij ons op de boksschool zijn dat nou eenmaal
Maar ik ben het met menig Nederlander eens dat de meeste van dat rondhangende tuig (en wat mij betreft onafhankelijk van afkomst) collectief op een werkmaan gezet moeten worden. Ook al zijn ze pas 12. Ze lopen met zijn allen (en dus blokkeren mij de weg) op het fietspad, roken en drinken alcohol (je mag van Allah geen verslavende middelen tot je nemenFoei!), hebben een grote bek als je er doorheen probeert te komen, met wat mazzel vernielen ze links en rechts wat just for fun, en dit alles het liefst ver na hun bedtijd, enz. Enfin, idereen kent ze wel.
En dan nu gisteravond. Ik kom thuis rond een uurtje of 23:00u. van een etentje. harstikke gezellig. Zie ik voor mijn deur twee politieauto's staan en een groepje Marokkanen. Hoop gedoe en lawaai. Dus ik parkeer mijn fiets en loop naar het groepje toe. Wat bleek, was naast mijn huis ingebroken![]()
Wat was er nou helemaal gebeurt:
Het groepje Marokkanen waren 'buiten aan het spelen' en liepen de hoek om mijn straat in. Daar zagen ze net dat twee mannen de deur opengebroken hadden en naar binnen liepen. Ze doken terug de hoek om en belden gelijk 112.
De politie kwam snel (wonen in de buurt van een politiebureau, jeweetz) en de inbrekers, die de sirenes hoorden, sloegen direct zonder buit op de vlucht!
Oh, mijn buren waren overigens niet thuis toen het gebeurde. Anyways, de oudste twee van het groepje Marokkanen hadden het signalement opgenomen en doorgegeven aan de inmiddels gearriveerde politie. Een van de twee zei dat het signalement overeen kwam met andere inbraken, en dat ze hier veel aan hadden. Ze gaven de Marokkanen een dikke pluim voor hun alertheid en goede handelen
Hadden ze dat niet gedaan, waren er op zeker waardevolle spullen gestolen! Toffe Marokkaantjes dus
Ik was net naar het hele verhaal van de opgewonden Marokkaantjes aan het luisteren, toen mijn buren thuis kwamen. Eind goed al goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |