Weekenden, vrije dagen, plak er een vakantieweek in etc. Heb vorig jaar een jaar in Canada gestudeerd en dat was een beetje om deyelfde reden, in de vakanties snowboarden en met een berg op een uur rijden toch bijna elk weekend gaan boarden + op vrije dagen.quote:
voor snowboarden maak je dan toch gewoon tijdquote:
Ik vind ze allebei wel gaaf. Totaal andere manier van afbeeldingen, maar allebei coolquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:31 schreef Rafiki het volgende:
Is die T-Rice breder dan de TRS? Hmm...
Onee zie net dat TRS iets breder is. Ja de T.Rice is wat meer een freeride board en de TRS wat meer een freestyle wat ik er van begrepen heb. Ik vond de TRS ook wat mooier qua graphics en ik denk dat met mijn lengte en gewicht een 167 TRS gewoon iets beter is.
Iedereen gefeliciteerd met de aankoop!
Ik moet nog wachten op mijn TRS.
Ik zat net ff op je site te kijken. Klopt die prijs van dat Analog perimeter jack? Bij hotzone kost ie namelijk 130 euro meer. Of zijn jullie zo goedkoop?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei wel gaaf. Totaal andere manier van afbeeldingen, maar allebei cool
In de war met deze http://www.hot-zone.tv/index.php?screen=dstore.shop.view&type=men&tnid=17147quote:
Jep dat is zeker een andere.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:13 schreef Rafiki het volgende:
[..]
In de war met deze http://www.hot-zone.tv/index.php?screen=dstore.shop.view&type=men&tnid=17147
Die heb ik ook.. Wel een fijn blad om ff wat stijlen te zien.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Komakie het volgende:
Zo dus zeg maar:
[ afbeelding ]
Hoewel je de broek hier niet zo mooi kunt zien.
Op de voorpagina van de blue tomato catalogus staat hij wel heel duidelijk
jepquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:26 schreef Rafiki het volgende:
[..]
Die heb ik ook.. Wel een fijn blad om ff wat stijlen te zien.
Die broek is zo gaaf. Vind die blauwe kleur echt mooi.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jep dat is zeker een andere.
Dat is de down versie. Dus puffy jacket zeg maar
Vette jas trouwens. Zeker met die blauwe Perimeter broek erbij echt heel gaaf. Rood of zwart kan natuurlijk ook, maar vooral in het blauw vind ik hem mooi
ik heb de linker jas in t okerbruin met oranje detailsquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Komakie het volgende:
Zo dus zeg maar:
[ afbeelding ]
Hoewel je de broek hier niet zo mooi kunt zien.
Op de voorpagina van de blue tomato catalogus staat hij wel heel duidelijk
Die Puff is gaaf man. Wat voor kleur broek heb je eronder? (lijkt wel een kledingtopic)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik heb de linker jas in t okerbruin met oranje details.. en dan van vorig jaar
natuurlijk ook nog steeds mn burton 3/2 down jacket in het wit (H) (dus niet in t groen zoals t plaatje)
[ afbeelding ]
Ben ook zo'n kneus met computers en toebehoren.quote:
foutje... nu welquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:38 schreef Basje_B het volgende:
[..]
[ [url=[img]http://cn1.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/d3/b/AAAAAvlv7g8AAAAAANO8Wg.jpg]afbeelding[/url] ]]afbeelding[/url] ]
Dat wit past nog wel aardig bij de plank vind ik eigenlijk
Je foto doet het niet
Dis beter
[ afbeelding ]
Wij hebben hem dus ik verwacht je bestelling binnen niet al te lange tijdquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:08 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Die broek is zo gaaf. Vind die blauwe kleur echt mooi.
Zit echt zwaar te twijfelen over die rode, voor onder leren jacket.
Super stylo![]()
Zijn er vandaag 3 banana dingen gekocht door ons bij hot-zone?
wat nou kredietcrisis
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:34 schreef Komakie het volgende:
Mijn setje komend seizoen (of er moeten nog andere bindingen bij komen)
[ [url=http://www.hot-zone.tv/gateTools/scripts/binary.php?BinaryCodeID=9097&convert[-resize]=400x400]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Dat wit past nog wel aardig bij de plank vind ik eigenlijk
Zou het graag doen maar de cash he. En heb al 3 pants.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wij hebben hem dus ik verwacht je bestelling binnen niet al te lange tijd
Ik heb gisteren een van de allerlaatste in de UK besteld, niet bij Hotzonequote:Op maandag 27 oktober 2008 23:08 schreef Basje_B het volgende:
Zijn er vandaag 3 banana dingen gekocht door ons bij hot-zone?
wat nou kredietcrisis
Je kan die onderste rij Gnarly's ook omdraaien. Als je dan switch rijd zie je het zelfde als normaal.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:26 schreef Komakie het volgende:
Ik gebruik trouwens alleen stickers van merken waar ik spullen van heb.
Alleen jammer dat we gruwelijk veel Analog stickers hebben en ik niets van Analog heb
Anyway, iemand nog suggesties of opmerkingen over mijn ontwerp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |