Mee eens, maakt het ook lekker overzichtelijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:17 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad wel het best. Ik ben bij nader inzien toch ook wel van mening dat er geen onderscheid hoeft te zijn tussen de toernooien. En per dag 1x heren en 1x dames klinkt ook het leukst.
En dat ook bij NK allround (en andere kampioenschappen), want om bij een kampioenschap alle afstanden te voorspellen vind ik niet zo zinvol (wel voor de afstandskampioenschappen, maar niet voor de NKs,WKs allround/sprint).quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:17 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad wel het best. Ik ben bij nader inzien toch ook wel van mening dat er geen onderscheid hoeft te zijn tussen de toernooien. En per dag 1x heren en 1x dames klinkt ook het leukst.
Ik dacht dat Appeltjesmoes zich aangeboden had? Maar jij kunt je ook nog gewoon aanbiedenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:47 schreef franklop het volgende:
Maar doet Sporttv nou alleen de organisatie?
Tot nu toe is iedereen die erop gereageerd heeft voor één puntentelling, behalve Hankster en jij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:35 schreef Sporttv het volgende:
Ik denk dat de puntentelling van Hankster wel een goed idee is zullen we die gewoon doen?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Naja bij de Wielerprono wordt daar ook geen onderscheid in gemaakt, alleen heb je bij de grote rondes wat extra etappes om te voorspellen (maar die zijn meestal belangrijker dan enkele eendagskoersen).
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:07 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook het leukst en vooral het makkelijkst om gewoon 1 puntentelling voor elke voorspelling te houden, ongeacht World Cup, NK of WK. Bij een Allround kampioenschap zou je dan altijd nog 2 of 3 afstanden kunnen voorspellen, waardoor je (met het totaalklassement erbij) alsnog extra waarde geeft aan de kampioenschappen.
Oftewel ongeveer dezelfde opzet als de wielerprono, welke duidelijk en overzichtelijk was.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:41 schreef thettes het volgende:
Achteraf vind ik het een goed idee, ik won de Tour prono namelijk
Maar serieus; het gaat erom hoe goed je uitslagen kunt voorspellen, dan maakt de importantie van de wedstrijd niet uit toch? Dus, van mij mag alles even zwaar gewaardeerd worden.
quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:17 schreef Timm-E het volgende:
[..]
De meeste mensen waren voor deze puntentelling én hij heeft de vorige schaatsprono overleeft (dus dan zal er toch iets goed aan zijn) én het is overzichtelijker dan voor elke voorspelling een andere puntentelling én het is voor ons makkelijker om de scores te verwerken. Duidelijke keuze dus, lijkt me.quote:De puntentelling is net iets anders dan de wielerprono
Nummer 1 goed: 7 punten.
Nummer 2 goed: 5 punten.
Nummer 3 goed: 4 punten.
Nummer 4 goed: 3 punten.
Nummer 5 goed: 3 punten.
Iemand wel in de top 5, maar niet op juiste plaats: 2 punten.
Iemand op plek 6, 7 of 8: 1 punt.
Oh?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tot nu toe is iedereen die erop gereageerd heeft voor één puntentelling, behalve Hankster en jij.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |