HBO/uni opleidingen zijn toch al poep. In de ICT dan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oh, begrijp mij goed, ik ben volledig voor competentiemanagement!
Maar ik ageer tegen het gegeven dat de onderwijsinstellling in kwesite van mening isd at het mogelijk is om 24 competenties in een jaar te ontwikkelenDat soort pops hebben gewoon totaal geen waarde.
Bij ons drukken ze te veel op competenties...terwijl het in ons vakgebied juist belangrijk is om veel vakkennis te hebben en dat valt niet / nauwelijks onder de competenties....quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
Maar ik ageer tegen het gegeven dat de onderwijsinstellling in kwesite van mening isd at het mogelijk is om 24 competenties in een jaar te ontwikkelenDat soort pops hebben gewoon totaal geen waarde.
gelukkig heeft mijn bedrijfskunde met alle aanvullende opleidingen die ik genoten heb absoluut waardequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
HBO/uni opleidingen zijn toch al poep. In de ICT dan.
Het is onmogelijk 24 competenties te ontwikkelen punt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
zie mijn sig, eerste regelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is onmogelijk 24 competenties te ontwikkelen punt.
Ik zeg ook ict? Ik merk dat die lui hele andere dingen leren dan dat er toe doetquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
gelukkig heeft mijn bedrijfskunde met alle aanvullende opleidingen die ik genoten heb absoluut waarde
Het is teveel, of ze moeten dicht bij elkaar liggen. Daarnaast is het maar de vraag of je het moet willen.quote:
awwwwquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:43 schreef es70 het volgende:
Competenties, pops...![]()
* es70 gaat zich in een hoekje oud en dom zitten voelen.
Je mist er niets aan als je niet weet wat het is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:43 schreef es70 het volgende:
Dat denk ik ook niet gezien het feit dat ze er zoquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mist er niets aan als je niet weet wat het is.
esquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:43 schreef es70 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:43 schreef es70 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mist er niets aan als je niet weet wat het is.
Ik weet het, ik ben wijsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |