Gaat lekker. Ik had er gisteren 118quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:28 schreef BrandX het volgende:
wat pas schandalig is, is dat ik al bijna aan de 100 posts zit vandaag
Mijn record ligt gelof ik ergens om en nabij de 350. Maar dat was best absurd, speed-posten met eer-ik en OAquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:31 schreef BrandX het volgende:
wow, nou 150 ga ik niet redden denk ik zo.
Geloof dat mn record ooit eens rond de 180 lag ofzo. Weet niet meer precies
Wel goedquote:
Netjesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:37 schreef BrandX het volgende:
ja met BX ook wel ok.
Ben bezig met mijn laatste studiedingetjes, wil snel afstuderen, zeker nu ik weet dat mijn scriptie goedgekeurd is zonder te hoeven aanpassen.
Tofquote:Ook hoor ik maandag waarschijnlijk of ik een huisje heb voor een maandje of 3-4.
Dat geloof ik meteen. Je zat weer bij je oude werkgever toch?quote:En werk gaat ook wel lekker! 3 dagen werken in de week is helaas iets waar je snel aan went
popsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:42 schreef BrandX het volgende:
ik moet mijn pops nog afmaken (persoonlijk ontwikkelplan).
En ja, oude werkgever, 2 systemen opzetten en organisatieanalyse uitvoeren
Zoiets. Ik pwn de groente pwnersquote:
Dat sowieso.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:52 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Wie dat bedacht heeft, heeft waarschijnlijk nooit een Hbo / uni opleiding gedaan...
Pops. Die SMART zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:42 schreef BrandX het volgende:
ik moet mijn pops nog afmaken (persoonlijk ontwikkelplan).
En ja, oude werkgever, 2 systemen opzetten en organisatieanalyse uitvoeren
Dat ligt eraan wat het bedrijf ermee doet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:58 schreef BrandX het volgende:
[..]dat weet ik wel zeker. Dit is echt zo'n typisch 'klinkt leuk in theorie, maar in de praktijk is het waardeloos' concept.
Dat zien wequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:00 schreef indahnesia.com het volgende:
ben weer terug!
smart maken is het probleem niet, dat is een invuloefening. Maar ik ageer gewoon 100% tegen wat zij willen. Dat kan namelijk gewoon nietquote:
Oh, begrijp mij goed, ik ben volledig voor competentiemanagement!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat het bedrijf ermee doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |