Aussie was tha bomb, de rest nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Wie van jullie loopt hier nog steeds wel eens in zn aussie of cavello rond?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Heb alleen mijn jackie nog... broek is stuk geknipt door die ambulance nichten toen ik mijn knie had verneuktquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Hilarischhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Super die muziek
Net zoals "De Gabbersaurus"
Ongekend!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb alleen mijn jackie nog... broek is stuk geknipt door die ambulance nichten toen ik mijn knie had verneukt
Dan vragen ze je nog: Mogen wij je broek stukknippen?
ik: Ej, das me aussie...echt niet!
zij: -knip-
KUTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Ik zag er nog 1 aan je waslijn hangenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik had iets van 8 aussie pakken en 7 cavello's. Maar ik als lady droeg alleen de jasjes he
Ik heb de meeste weggegeven
dat hoor jij als IT-er ook wel te doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:31 schreef Runx het volgende:
ik moet werken , gvd
er is iemand die beetje gehandicapt is en moet ik een beetje in de mond spuiten vandaag![]()
daarom zegt ze ook..de meestenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zag er nog 1 aan je waslijn hangen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:32 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik zag er nog 1 aan je waslijn hangen
Gast...ik heb krantenwijken gelopen om m'n cavello's te bekostigenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aussie was tha bomb, de rest niet
vet oud manquote:
Super!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hilarischhhhhhhhhhhhhh
Nog maar een klassieker dan maar:
tja.... kan gebeuren...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb alleen mijn zakkie nog... lul is stuk geknipt door die ambulance nichten toen ik mijn eikel had verneukt
Dan vragen ze je nog: Mogen wij je lul stukknippen?
ik: Ej, das van mij...echt niet!
zij: -knip-
KUTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Debbie in the housequote:
Mijn buren zijn weer blij, droxz is weer thuisquote:
die cd heb ik nog ergensquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In je aussie, keiharddddddddd man!
[ afbeelding ]
Haha eigenlijk te erg voor woordenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast...ik heb krantenwijken gelopen om m'n cavello's te bekostigen
doe ook eve nvoor mijquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:33 schreef debbie_19 het volgende:Mededeling..nog 4 a 4,5 uur
![]()
![]()
En nu ga ik ff plassen
Wakker worden menschquote:
Geweldige muziekquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
DUNE, lang geleden man. Brings back memorys
Eigenlijk wel hequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha eigenlijk te erg voor woorden
Nee, ik had mijn broek na 10 minuten ook wel uit kunnen doen jaquote:
Ik regelde ausies voor 35 gulden toenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha eigenlijk te erg voor woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |