Moet je doen jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:18 schreef Maringo het volgende:
ff swaffelgebrek bijwerken.. deze keer swaffel ik mijn collega's been wel....brb
omgquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het eerste wat ik denk is: "Hey leuk, een frisbee"
WTF! sm0kez hoe zit dit ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tegen mijn moeder zei je wat anders
Heeft ook helemaal geen nut..niemand leest het vandaagquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
idd ja, ff een kwartier bellen en het topic is alweer meer dan half vol....
Ik ga maar gewoon aan het werk en hier niet posten vandaag ofzo
zal ik jou anders toevoegen? of meot ik geduld hebbenquote:
Papa?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
WTF! sm0kez hoe zit dit ?
[ afbeelding ]
Net gekocht ouwe, ik ga hard man!quote:
Gast...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zal ik jou anders anaal koppelen? of meot ik geduld hebben
Ik vind het niet zo comfortabel zitten, maar toch... Het heeft wel ietsquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
WTF! sm0kez hoe zit dit ?
[ afbeelding ]
Ik lig echt dubbel (van de pijn) hierquote:
Echt waar? Serieus?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:22 schreef Crazy-p het volgende:
echt waar serieus..als ik wat zaad in m'n mond had gehad had dat nu tegen mn monitor aan gezeten
Gaaaast dat waren geniale cd's!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net gekocht ouwe, ik ga hard man!
[ afbeelding ]
quote:
whahahahaha die heb ik nog serieus ergens liggen!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Net gekocht ouwe, ik ga hard man!
[ afbeelding ]
Proestquote:
Ben blij voor de arme kindertjes in Afrika geen internet hebben.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:22 schreef Crazy-p het volgende:
echt waar serieus..als ik wat te drinken had gehad had dat nu tegen mn monitor aan gezeten
"verbaast je dat?"quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben blij voor de arme kindertjes in Afrika geen internet hebben.
Stel je voor, zo'n klein kindje met scheurbuik loopt 50km naar de waterput om een emmertje water te halen.
Is ie eindelijk terug na de hele dag gelopen te hebben, kijkt ie ff in GRTDOJW, wég water![]()
In je aussie, keiharddddddddd man!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaaaast dat waren geniale cd's!!
Zeg ken jij de mosselmanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |