Maxime Verhagen deed er elf jaar over.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:54 schreef Reya het volgende:
De user die zeven jaar over geschiedenis doet lijkt me wel treffend. Ik heb al een kandidaat op het oog.
Waarvan 2 jaar landelijk voorzitter van de JOVD...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:54 schreef Reya het volgende:
[..]
De user die zeven jaar over geschiedenis doet lijkt me wel treffend. Ik heb al een kandidaat op het oog.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:54 schreef Reya het volgende:
[..]
schitterend maar wel stufi opeisenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Waarvan 2 jaar landelijk voorzitter van de JOVD...
Deze vind ik wel een goede.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:17 schreef Rens_Wilders het volgende:
Verdonk-vaantje: Het nergens mee eens zijn maar zelf ook niet met een oplossing komend
Waarom geen Bill Clinton?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:02 schreef Hexagon het volgende:
John F Kennedy award, voor de user die naast POL het actiefst is in het SEX forum
Daar ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:36 schreef en_door_slecht het volgende:
Ik pleit voor het voortbestaan van de boer Koekoek award. Een beetje legendarische namen ben ik wel voor.
Dat wordt een gedeeld vaantje tussen Klopkoek en Echtgaaf dan. Gelukkig houden ze allebei van delen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:54 schreef Martijn_77 het volgende:
De Joseph Stalin Award. Voor de user met de meeste / ergste voorstellen om een land en de economie naar de kelder te jagen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:05 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dat wordt een gedeeld vaantje tussen Klopkoek en Echtgaaf dan. Gelukkig houden ze allebei van een fatsoenlijke maatschappij die oog voor de zwakken heeft.
Ik ben bescheiden. Maar niet als redder des vaderslandsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:48 schreef Scaurus het volgende:
Wat een bescheidenheid!
Die vent heeft 7 jaar gedaan over de studie geschiedenis.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
schitterend maar wel stufi opeisen![]()
En dan de generatie na hem van lamzakkerij beschuldigen
Daar is niet vreemds aan. Destijds was de standaard duur van studies zes jaar. Er waren genoeg studenten die daar één of twee jaar aan vast plakten omdat hun scriptie uitliep of ze bestuurswerk hadden gedaan. Rutte heeft het met zeven jaar nog netjes gedaan, gezien het feit dat hij drie jaar lang voorzitter is geweest van een grote politieke jongerenvereniging.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Die vent heeft 7 jaar gedaan over de studie geschiedenis.![]()
En destijds vinden dat iedereen maar sneller moet studeren!
Ach, je weet toch wel dat de huidige studenten allemaal een bijbaan hebben en nu veel sneller moeten afstuderen...Ga mij toch niet vertellen dat Rutte hiermee een superprestatie heeft geleverd. Zelfs voor de begrippen van toen....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:12 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Daar is niet vreemds aan. Destijds was de standaard duur van studies zes jaar. Er waren genoeg studenten die daar één of twee jaar aan vast plakten omdat hun scriptie uitliep of ze bestuurswerk hadden gedaan. Rutte heeft het met zeven jaar nog netjes gedaan, gezien het feit dat hij drie jaar lang voorzitter is geweest van een grote politieke jongerenvereniging.
Het voorzitterschap van een politieke jongeren organisatie is 1) vrijwel onbetaald (je kunt er zeker niet van rondkomen) en 2) méér dan fulltimequote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach, je weet toch wel dat de huidige studenten allemaal een bijbaan hebben en nu veel sneller moeten afstuderen...Ga mij toch niet vertellen dat Rutte hiermee een superprestatie heeft geleverd. Zelfs voor de begrippen van toen....![]()
Maar Scaurus. Met alle respect. Geschiedenis staat toch echt niet bekend als een zware academische studie...... En dan 7 jaar daarover doen , zelf met bijbaan is wel erg lang.
Als het volk mijn kiest, dan ben ik er. Dit land heeft een nieuwe Fortuyn nodig.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het voorzitterschap van een politieke jongeren organisatie is 1) vrijwel onbetaald (je kunt er zeker niet van rondkomen) en 2) méér dan fulltime
Maar Echtgaaf, wat is eigenlijk jouw 'superprestatie', als 'redder van de wereld'?
Studeren gaat imo wel even iets verder dan het netjes doorlezen van het curriculum om het eind een werkstukje in een postvak te flikkeren. Als je echt geïnteresseerd bent in je studie, en daar fatsoenlijk iets uit wilt halen, neem je ook de niet officiële paden om kennis te vergaren over onderwerpen die niet eens persé gerelateerd hoeven te zijn aan je studie. Als je dat goed doet ben je zo één á twee jaar verder. Tel daar commissiewerk, een eventueel bestuur en een uitwisseling bij op, en trek je conclusies. Daar heb je echt niet eens een bijbaan voor nodig..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach, je weet toch wel dat de huidige studenten allemaal een bijbaan hebben en nu veel sneller moeten afstuderen...Ga mij toch niet vertellen dat Rutte hiermee een superprestatie heeft geleverd. Zelfs voor de begrippen van toen....![]()
Maar Scaurus. Met alle respect. Geschiedenis staat toch echt niet bekend als een zware academische studie...... En dan 7 jaar daarover doen , zelf met bijbaan is wel erg lang.
So what? Destijds was de standaard duur van zowat iedere studie zes jaar. Rutte's zeven jaar staat nu gelijk aan vierenhalf á vijf jaar studeren. Velen studeren in vijf jaar af, zonder drie jaar voorzitter van een politieke jongerenvereniging te zijn geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:23 schreef EchtGaaf het volgende:
Prima. Maar meneer Rutte gunde die extra tijd zichzelf wel, maar als staatssecretaris van Onderwijs gunde hij studenten die extra tijd niet???quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:32 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Studeren gaat imo wel even iets verder dan het netjes doorlezen van het curriculum om het eind een werkstukje in een postvak te flikkeren. Als je echt geïnteresseerd bent in je studie, en daar fatsoenlijk iets uit wilt halen, neem je ook de niet officiële paden om kennis te vergaren over onderwerpen die niet eens persé gerelateerd hoeven te zijn aan je studie. Als je dat goed doet ben je zo één á twee jaar verder. Tel daar commissiewerk, een eventueel bestuur en een uitwisseling bij op, en trek je conclusies. Daar heb je echt niet eens een bijbaan voor nodig..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |