Ha ha..?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:17 schreef Scaurus het volgende:
Stervende hoeren kankerkachel!
als je niet uit die naamvallen komt is dat nog geen teken dat ze verkeerd zijn. Gewoon beter puzzelenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Een paar voorbeelden:
Curabitur = Curabitar
sociis = socus
ornare = ornaris
Dat probeer ik dus te bereiken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je bent pas een baas als je in Latijn én Grieks eindexamen hebt gedaan. En met meer dan een ruime voldoende bent geslaagd.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:04 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
als je niet uit die naamvallen komt is dat nog geen teken dat ze verkeerd zijn. Gewoon beter puzzelen![]()
curabitar ken ik trouwens niet, wat is dat voor uitgang?
Net als die andere dode taal: Oud-Grieks.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:21 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
![]()
Waardeloos kutvak [ afbeelding ]
Nee duits dat is lekkerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:21 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
![]()
Valt tenminste nog te lezen en je kunt 't nog een beetje begrijpen ookal heb je het niet.quote:
Hoor ik daar een afvallige, Goud?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:21 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
![]()
En toch doe je het.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik durf bijna niet meer te zeggen dat ik momenteel puur voor de lol Latijn aan het leren ben.
Zoals Catullus zou zeggen: pedicabo ego vos et irrumabo, pathice.quote:
Zou je niet eens gaan werken? Of desnoods een uitkering aanvragen, ipv dit geneuzel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik durf bijna niet meer te zeggen dat ik momenteel puur voor de lol Latijn aan het leren ben.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:35 schreef Iblis het volgende:
[..]
Zoals Catullus zou zeggen: pedicabo ego vos et irrumabo, pathice.
Geneuzel? Er is genoeg te doen met Latijn, de Latijnse Wikipedia bijvoorbeeld heeft nog maar 23 duizend artikelen. Maar wel eentje over beer pong.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zou je niet eens gaan werken? Of desnoods een uitkering aanvragen, ipv dit geneuzel.
Ja, die Catullus wist wel van wanten, daar kon Jörg Haider nog een puntje aan zuigen.quote:
Precies. Alhoewel Jörg op zijn laatste avond wel in een salax taberna is geweest als ik de roddels mag geloven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:03 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ja, die Catullus wist wel van wanten, daar kon Jörg Haider nog een puntje aan zuigen.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:54 schreef Iblis het volgende:
[..]
Geneuzel? Er is genoeg te doen met Latijn, de Latijnse Wikipedia bijvoorbeeld heeft nog maar 23 duizend artikelen. Maar wel eentje over beer pong.
Nescio, non erat ego.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 23:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
wie heeft daar in godsnaam zijn vrije weekend aan gespendeerd?
Hoc non verum est. Nihil feci.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |