Dat snap ik, en dat bedoelde ik ook (op te vatten als 'ook gij (niet)', daarmee verwijzend naar mijn eigen onschuld in deze. En eens te meer heb ik die bewezen daar mijn actieve beheersing van het Latijn van een zo knullig niveau is dat ik dit in het Nederlands moet tikkenquote:
Cur illud dices? Meo opinio hoc thema nunc melior est!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:02 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
gaat nog verder de verkeerde kant uit met dit topic
Oké! Dan reageer ik ook weer even in lingua batavorum. Ik denk dat ik overigens genoeg fouten heb gemaakt in mijn Latijn, maar ach, hooguit drie mensen, onder wie Floripas uiteraard, die het zien.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat snap ik, en dat bedoelde ik ook (op te vatten als 'ook gij (niet)', daarmee verwijzend naar mijn eigen onschuld in deze. En eens te meer heb ik die bewezen daar mijn actieve beheersing van het Latijn van een zo knullig niveau is dat ik dit in het Nederlands moet tikken
Ik heb 'r even ingeseind. Dra zal dit topic van een kwaliteitsimpuls voorzien worden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:28 schreef Iblis het volgende:
[..]
Oké! Dan reageer ik ook weer even in lingua batavorum. Ik denk dat ik overigens genoeg fouten heb gemaakt in mijn Latijn, maar ach, hooguit drie mensen, onder wie Floripas uiteraard, die het zien.
Er bestaat ook nog zoiets als vrije tijd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zou je niet eens gaan werken? Of desnoods een uitkering aanvragen, ipv dit geneuzel.
Lijkt mij voor alle paupers hier wel het beste jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:28 schreef Iblis het volgende:
[..]
Oké! Dan reageer ik ook weer even in lingua batavorum.
Echtquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als vrije tijd.
Opinio non congruit cum meo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:26 schreef Iblis het volgende:
[..]
Cur illud dices? Meo opinio hoc thema nunc melior est!
Je bent gewoon te lomp om het te begrijpenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:39 schreef LuxAeterna het volgende:
Wat een kuttopic is dit eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |