je woont nooit meer alleen want je hebt al 2 dochtertjesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:32 schreef petitlapin2 het volgende:
als ik dan toch single zou zijn, woon ik liever alleen dan met een vriend/in... leve de vrijheid!
potentieel centraal topicquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Soort van SWOT analyse bedoel je dan. Dat zou wel nuttig kunnen zijn voor de TS ja.
Nader to U! Misschien is hier wel sprake van een Reviaanse bekeringquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:01 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik ben het zelden met je eens, maar in dit geval moet ik je volmondig gelijk geven. Wat een freaky wezen is die releaze zeg
Natuurlijk. Laat je niks aanpraten door alle relativeerders. Een relatie met een (leuke) vrouw is beter dan geen relatie (Maar je hoeft uiteraard ook weer niet te gaan kniezen zonder relatie.). Los van mijn persoonlijke opinie is dat ook wetenschappelijk bewezenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 03:38 schreef GeestMeel het volgende:
Jaja, hoe enorm tof het vrijgezellenleven wel niet is weten we allemaal wel. Ik zou veel vrijheid wel willen ruilen tegen wederzijdse liefde.
Kom op, het is toch niet zo heel raar dat ik graag een relatie zou willen? In mijn vriendenkring ben ik één van de weinigen zonder vaste vriendin, volgens mij is 25 geen rare leeftijd om houvast te willen?
Hoe zit dat dan bij mensen die aan plasseks doenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 07:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
Sterven doe je meestal alleen.
't Is net pissen.
Je kunt hooguit simultaan pissen, synchroon pissen met enige oefening wellicht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 07:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan bij mensen die aan plasseks doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |