quote:The worst is not over. If you want to see a bottom, pick up an issue of Playboy
September zal wel niet rooskleurig zijn, laat staan Oktober...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:47 schreef star_gazer het volgende:
Nu een leuk berichtje over hoe de NL consumptiegroei in [n]augustus[/b] aantrok. Ja, in augustus... Toen was er nog relatief weinig aan de hand
appel en ei bedoel je?quote:
En de appel was eerstquote:
dat kan/zal inderdaad een extreme domper wordenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:48 schreef star_gazer het volgende:
Denk eerder dat het holiday season enorm gaat tegenvallen t.o.v voorgaande jaren.
Dat stelt niks voor met die turbo's op indicesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:35 schreef dvr het volgende:
[..]
Raaah! Die heb ik gisteren nog voor iets van 8,50 verkocht omdat ik het even niet meer wist. Die stijging van de Dow Jones, nadat Azië en Europa juist onderuit waren gegaan, deed mij vrezen dat vandaag alles weer omhoog zou gaan, dus al mijn turbo's (en allemaal short!) de deur uit gedaan. Bah bah bah.
Marioquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:55 schreef ChrisMoneymaker het volgende:
Was het maar een kippetje met 2 appels. Samen met een bottom zou dat nog leuk zijn om naar te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |