Dat wordt hem niet vandaag vrees ik..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:56 schreef star_gazer het volgende:
Aan de andere kant... De laatste dage kennende kunnen we zomaar nog in de plus eindigen
En wij de 220. Al moet ik zeggen dat we nu wel rap stijgen.quote:
hier nog iemand met AdSensequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:03 schreef star_gazer het volgende:
eurusd 1.25![]()
Mijn adsense inkomsten stijgen met de minuut
Waar is die rentedaling die de euro de nek omdraait?
we zitten nu in de 3e daling?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ook toen waren er perioden van licht herstel die keihard afgestraft werden.
lol ik heb nog een hoop geld op een paar pokersites staan. Zonder een hand te spelen wordt dat iedere dag een hoop geld meer waard.quote:
Dat krijg je ervan!!!!quote:
Het andere stieren, beren en emmers draadje is nogal geslooptquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waaropm zit ieder3een hier opeens? Is dit het SC topic?.
whehe.. handig is dat ja..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:07 schreef SjonLok het volgende:
[..]
lol ik heb nog een hoop geld op een paar pokersites staan. Zonder een hand te spelen wordt dat iedere dag een hoop geld meer waard.
Ja... BB&B was nooit het SC topic, maar ik was er ook ingetraptquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waaropm zit ieder3een hier opeens? Is dit het SC topic?.
jah, moest zo ook maar weer eens gaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:07 schreef star_gazer het volgende:
ik moet eigenlijk andere dingen doen, maar dit is veels te spannend
Hij was al dicht in de buurtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:07 schreef Tokamak het volgende:
Frankfurt vliegt straks door de 4000 heen
PANIEK PANIEKquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:08 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Het andere stieren, beren en emmers draadje is nogal gesloopt.
engquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij was al dicht in de buurt,. 4014
http://www.eurobench.com/(...)028355/snapshot.aspx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |