[Anti depressivamodus]quote:
Da's ook een beetje mijn gevoel erbij. Overigens vind ik het idee van het wat meer politiek bewust maken van het 3FM-publiek helemaal niet verkeerd. Ik heb het gevoel dat veel mensen het allemaal wel best vinden en dat vind ik een gevaarlijke ontwikkeling.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
...
Misschien dat ik qua leeftijd (30) niet binnen de doelgroep van zulke MM-uitzendingen val en dat ik al veel te veel nieuws via andere kanalen krijg.....
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:49 schreef borisz het volgende:
[..]
[Anti depressivamodus]
Neem je pil in
[/Anti Depressivamodus]
Zit wel wat in ja. MM doelgroep is volgens mij wat jonger dan de dag radio.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's ook een beetje mijn gevoel erbij. Overigens vind ik het idee van het wat meer politiek bewust maken van het 3FM-publiek helemaal niet verkeerd. Ik heb het gevoel dat veel mensen het allemaal wel best vinden en dat vind ik een gevaarlijke ontwikkeling.
O, en ik vind het jammer dat het Zuiden niet bezocht is, maar dan zou het wel een heel langdurig verhaal worden.
Ik heb de term "huiswerkradio" wel eens horen vallen en ik denk dat dat wel aardig klopt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Zit wel wat in ja. MM doelgroep is volgens mij wat jonger dan de dag radio.
Erg is dat, dan denk je ging werk ook maar zo snel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:20 schreef Sirolf het volgende:
Mogge!
Laatste officieele vakantiedag alweer... zo'n weekje vrij gaat veel te snel voorbij!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:24 schreef Sersjee het volgende:
[flauwheid]Is die Thé Lau?[/flauwheid]
Ejquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:20 schreef Sirolf het volgende:
Mogge!
Laatste officieele vakantiedag alweer... zo'n weekje vrij gaat veel te snel voorbij!
Interactie hè.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:24 schreef on_air het volgende:
Hoe komt het toch dat we altijd een MM discussie hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |