Ik sluit me volledig bij je aan, behalve dan dat het niveau van Wendy van Dijk bij lange na nog niet eens gehaald wordt. (En daarmee wil ik zeker niet beweren dat Wendy ook maar enigszins kan presenteren voor de duidelijkheid)quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:40 schreef Cee het volgende:
Ik ben bijna afgehaakt. De choreografie kan me nauwelijks boeien (serieus, die 'hip hop' dans, met die witte broeken, hoog Lucia Marthas gehalte zeg. Die ene breakdance-beweging daargelaten). Het is 'dancing by numbers', er zit totaal geen spontaniteit in. De presentatie is inderdaad iets verbetert maar nog steeds stijgt het niet boven het niveau Wendy van Dijk. De juryleden zijn inspiratieloos en ik heb medelijden met Dan. Het publiek bestaat uit legertjes familie van alle dansers dus de participatie van fans is ook miniem.
En daarbij is de winnaar al bekend - Timor.
True!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:04 schreef Dakota het volgende:
maaar Timor & Dan maken alles weer goed
Jawel joh!quote:
Ze heet Annemiekequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Jawel joh!
Ik kan echt gefascineerd naar Timor kijken en zijn bewegingen. Hij zorgt er wel voor dat ik blijf kijken. De rest vind ik eigenlijk helemaal niet interessant. Zijn danspartner heeft dat ook wel maar ik weet haar naam niet.
Dan is eyecandy.
In het beginquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:15 schreef Misstique het volgende:
Ik heb helemaal geen groepsdans gezien?.
Ik erger me de hele tijd aan die felle lampe IN de camera zodat je ineens niets meer van het koppel zietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
zo waar. Zeer irritant.
Die mensen denken vast vernieuwend bezig te zijn ofzo maar echt niet te doen
Dat vind ik dus ookquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:10 schreef djenneke het volgende:
Die twee groepsdansen lijken echt van geen meter op elkaar hoor
Echt totaal andere stijl, ander tempo, andere bewegingen.
Oh ja, verschrikkelijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 @ 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik erger me de hele tijd aan die felle lampe IN de camera zodat je ineens niets meer van het koppel ziet
Dit was een van mijn favo nummers van dit jaar. Heb ik echt al zo vaak terug gekeken.quote:Op zondag 2 november 2008 21:52 schreef dollce het volgende:
wat een geweldige dans+nummer was dit toch!
Is een stuk strakker, dat sowieso.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef Cee het volgende:
Maar de US versie is rete-strak, snappy, flitsend. Die van 'ons' is zompig.
quote:Op maandag 3 november 2008 08:32 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Is een stuk strakker, dat sowieso.
Maar wat ook scheelt is de kleding. In de US-versie is de kleding van iedereen hetzelfde (nou ja, j/m verschillend dan), en strak. Bij 'ons' is het allemaal verschillend en het flappert en doet enzo.
Als dat in de US-versie zou zijn zou het ook iets slordiger overkomen denk ik
Cool. Lekker strak, vernieuwd en mysterieus, leuk om naar te kijken. Leuke muziekquote:Op zondag 2 november 2008 21:52 schreef dollce het volgende:
wat een geweldige dans+nummer was dit toch!
Ik denk dat je het toch een beetje onderschatquote:Op maandag 3 november 2008 01:43 schreef static het volgende:
Is dit nou dansen? Kom op zeg. Stop een hartmassagemachine in je reet en je kunt hetzelfde.
Ja, dit is de eerste keer dat ik - gedeeltes - heb gezien.
Hoiquote:Op donderdag 6 november 2008 21:07 schreef Cee het volgende:
Ik ga maar weer eens meekijken dus ik zap ook over naar RTL5, ik erger me graag samen met jullie aan dingen in plaats van
GODSGLOEIENDE WAT ZIT DAAR, WAT IS DAAR DOOD GEGAAN AAN DIE JURYTAFEL ALKDJ;FLAIJSDF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |