Ik kon die dus niet vindenquote:
Grote tieten +1!!~Einz!@34111!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan functioneer ik helemaal niet meer..
alhoewel, met grote tett'n is dat ook niet nodig natuurlijk...
tempting....![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:09 schreef Logician het volgende:
eigenlijk zouden we een heftig orgie moeten hebben en daar met zijn allen iedereen hun aars gaan verpesten
* Sgele gaat even koffie halenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, da's sunt, hele kringspier aan gort
Leet skillz I haz!quote:
Mijn oog gaat er ook recht van staanquote:
ja, tamelijk ziekquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ben nu bezig met de "Raping at night Testset" Software op een Virtuele Pop, imagine that
lolquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:13 schreef Runx het volgende:
valt jullie iets niet op ... *kuch ava kuch *
Ho ho ho,quote:
DUde ik heb alweer 2 uur aan het werk hoor zowat...bijna...over een minuut of 6quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:11 schreef Runx het volgende:
zo te zien zijn jullie al warmgedraaid voor edit vrijdag![]()
het is nog fakking vroeg man
ja die kut poes van jequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:13 schreef Runx het volgende:
valt jullie iets niet op ... *kuch ava kuch *
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mijn oog gaat er ook recht van staan
Fair enoughquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:13 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Ho ho ho,
ik ben hier Madskillz he
quote:
Gast, jij bent echt smerig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gaat even Sarkozy palen
smokez...gangbang?![]()
Misschien is edit friday populair aan het wordenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Geen idee ik weet niet wie dat zijn. Vraag me af of ze zich wel hebben voorgesteld
Voor Smokez, Sgele, Crazy-M, Droxz en WL hoef ik mijzelf niet meer voor te stellenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Geen idee ik weet niet wie dat zijn. Vraag me af of ze zich wel hebben voorgesteld
officieel ben ik hier al sinds het eerste deelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
zo dat je zo vroeg kon beginnen , nadat je mij verkracht hadquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
DUde ik heb alweer 2 uur aan het werk hoor zowat...bijna...over een minuut of 6
Mogguuuuuuuuuuuuh!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:06 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
MOGGUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
morgen barraquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gaan mensen van het weekend nog wat doen of word het weer vrij kansloos, zoals al mijn weekenden ?
Jep p00p gaat een moeilijk weekend krijgenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gaan mensen van het weekend nog wat doen of word het weer vrij kansloos?
En je leek me nog wel zo'n net meisjequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
DUde ben alweer met 2 bejaarde nympho's een uur aan het werk hoor zowat...bijna...over een minuut of 6 hoop ik hun warme klonterige bulgaarse yoghurt over m'n neus, wangen en oorschelp te kunnen zien druipen
U Ownz0rt teh intertubez!quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Wat bied je?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Voor Smokez, Sgele, Crazy-M, Droxz en WL hoef ik mijzelf niet meer voor te stellen
Voor de rest... Hoi ik ben Bellerophon, willen jullie mijn vriendjes zijn
Werken werken en nog eens werkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Dudequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En je leek me nog wel zo'n net meisje
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:16 schreef Crazy-p het volgende:
Neukuuuuuuuuuuuh!
quote:
Aaaaightquote:
okee.. ik wou ook editen maar deed het uit eindelijk niet..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En je leek me nog wel zo'n net meisjemaar ik ben nog steeds verliefd op je.
ik durf je echter niet aan te spreken omdat ik last heb van mijn aambeien.
Sm0kez is on firequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En je leek me nog wel zo'n net meisje
Proestquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en voor teh n00bs:
hoi, MoBlo/Faithy/who-ever
Ik ben je eeuwig dankbaar, straks zou je nog zeggen dat ik al heel lang verliefd op debbie benquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:18 schreef renedis het volgende:
[..]
okee.. ik wou ook editen maar deed het uit eindelijk niet..
DEAL !quote:
halt!!! koekjes time!quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben je eeuwig dankbaar, straks zou je nog zeggen dat ik al heel lang verliefd op debbie ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |