Met jou erbij zit ik al op de 3quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee. Ik bepaal dat. tenminste bij jou.
Ja saai zeg, we moeten de lat wel steeds hoger leggen qua aantal in het leven!quote:
De fantasie is leuker dan de uitvoering?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het ging meer over de fantasie van een trio en dan ook nog van anderen
Kheb alleen de Amelie cd, en die blijft zo enorm mooi.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:27 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
*luistert complete bibliografie
Toch die meeting maar in het leven roepen dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:27 schreef Ang3l het volgende:
Ja saai zeg, we moeten de lat wel steeds hoger leggen qua aantal in het leven!
Trio's draai ik m'n hand niet meer voor om![]()
Ik weet dat je graag met mij een trio wil gaan doen, maar dat gaat nu ff nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Met jou erbij zit ik al op de 3
Je benen doen het hem...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb ik dan zo'n herkenbare kont ?
Nee nee nee je mag niet weer tussen Dennis, Francois en mij inliggenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik weet dat je graag met mij een trio wil gaan doen, maar dat gaat nu ff niet
Ik neuk niet met vrienden en bekenden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Toch die meeting maar in het leven roepen dan?
Hier wordt ik elke ochtend mee wakkerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:20 schreef MrBrightside het volgende:
Waarom kan ik niet piano spelen :'| Aahh, als mijn ouders me toch eens vanaf mijn zesde op les hadden gedaan.
Ik ga zo met annaliesquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:38 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb geen zin om naar de sportschool te gaan. Maar ik ga NU.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:28 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De fantasie is leuker dan de uitvoering?
NIET ALLES GAAT OVER JOUquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee nee je mag niet weer tussen Dennis, Francois en mij inliggen![]()
Het was best geinig je vast te binden met de sjaaltjes, maar eens was genoeg hoor!
Too much of a good thing en zo....
Weet ik, maar ik gaf je een alibi voor het "dat kan nu ff niet". Alleen dat gata nieet door hoor! Dennis net gebeld, hij doet alleen nog z'n vriendje, Helaas!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
NIET ALLES GAAT OVER JOU![]()
ik had het tegen SAJ
ow en angel, I know you liked it.
Thats not what he said to me bebequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik gaf je een alibi voor het "dat kan nu ff niet". Alleen dat gata nieet door hoor! Dennis net gebeld, hij doet alleen nog z'n vriendje, Helaas!
Ik met jou? Het was toch andersom?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik weet dat je graag met mij een trio wil gaan doen, maar dat gaat nu ff niet
He ain't go yo'numbah biatch!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Niet de feiten gaan verdraaien mister! anyhoo. het is bijna weekenddddquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik met jou? Het was toch andersom?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He ain't go yo'numbah biatch!
And you ain't got hiiiiis!
who needs a number, when you have his adres??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En waarom probeer je mij de hele tijd zo jaloers te makenheb ik je iets aangedaan ofzo?
![]()
Nee, tof hoor angel, tof!
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
Ook dat heb je nietquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
who needs a number, when you have his adres??![]()
Ik probeer gewoon dat je Dennis vergeet! The trash is taken!quote:En waarom probeer je mij de hele tijd zo jaloers te makenheb ik je iets aangedaan ofzo?
![]()
Nee, tof hoor angel, tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |