Vertelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Met enkel dat kanaal verwijderen wis je niet alle sporen trouwens. Daarvoor moet je grondiger te werk gaan.
quote:Error Code: 20102
This error code indicates some type of unauthorized activity has occured in an online feature of a Nintendo Wi-Fi Connection game.
What to do:
Please call 1-800-895-1672 in the USA or Canada for more information.
Maar als je het homebrew kanaal verwijdert en het back-up loader kanaal is de ''hack'' in principe toch verwijderd??quote:Op maandag 23 maart 2009 13:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat zou specifiek om cheaten gaan in online spellen. Zoals bijv. in Mario Kart constant sterren hebben, dat soort spelverpestende ongein.
Hopelijk met wii sportsquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee. Met de twilight hack is het zeer waarschijnlijk gedaan. Nintendo heeft verschillende pogingen gedaan om deze te blokkeren en faalde eerder keer op keer, maar nu lijken ze erin geslaagd te zijn. Maar de makers van de hack en het hbc hebben al nieuwe hacks klaarstaan om te gebruiken. Zeer waarschijnlijk gaat dit een ander spel vereisen dan Twilight Princess.
Ik lees hier graag wanneer het voor mekaar isquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee. Met de twilight hack is het zeer waarschijnlijk gedaan. Nintendo heeft verschillende pogingen gedaan om deze te blokkeren en faalde eerder keer op keer, maar nu lijken ze erin geslaagd te zijn. Maar de makers van de hack en het hbc hebben al nieuwe hacks klaarstaan om te gebruiken. Zeer waarschijnlijk gaat dit een ander spel vereisen dan Twilight Princess.
ach je bent niet verplicht om te updaten hoor naar 4.0quote:Op zondag 29 maart 2009 17:10 schreef Ericjuh het volgende:
Vorige week ook ff homebrew geinstalleerd (op versie 3.4). Tot nu toe doe ik er eigenlijk weinig mee (wii staat naast media pc). Ik lees trouwens wel dat ik net op tijd ben met de hack, want zie dat 4.0 uit is
Excusesquote:Op donderdag 2 april 2009 09:49 schreef Bart het volgende:
Isoloaders bespreken doen we niet aan, die berichten zijn dan ook verwijderd. Let hier op jongens
Dat kan prima hoor, je kunt je eigen kanalen maken met een te lanceren dol file, eigen banners, geluid.quote:Op donderdag 2 april 2009 11:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ik draai hier ook nog op 3.3E en het werkt nog steeds.
Wat wel tof zou zijn is dat je een homebrew app als channel kunt installeren, zodat je niet elke keer eerst het homebrew channel in moet. Er zijn immers blokken zat in je Wii menu (en die kunnen volgens mij nooit allemaal vol gezien het karige geheugen van de Wii).
Zijn er dan voordelen aan het hebben van 4.0?quote:Op donderdag 2 april 2009 12:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat kan prima hoor, je kunt je eigen kanalen maken met een te lanceren dol file, eigen banners, geluid.
En je kunt ondertussen ook al updaten naar 4.0 met behoud van een aantal belangrijke homebrew functies. Als je maar een custom ios geinstalleerd hebt en het hbc vóórdat je update. En dan nog eventueel gebruik maken van de custom updater van waninkoko
Het homebrewkanaal update zichzelf. De nieuwste versie is 1.0.1. Nieuwe versies zijn onwaarschijnlijk, deze versie is stabiel en kan alles wat de makers voor ogen hadden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:50 schreef EvilMarc het volgende:
De laatste tijd heb ik te weinig opgepikt van de homebrew scene, veel te veel nieuws de hele tijd
Mijn wii draait nu 3.2E en ik heb een verouderde versie van het homebrew channel.
Moet/kan ik de wii upgraden?
Is het veilig om het homebrew channel te upgraden?
Custom firmware misschien?
4.0 biedt ondersteuning voor SDHC kaartjen en hogere overdrachtsnelheid. Als je veel Wiiware/VC speelt, is de mogelijkheid om dat vanaf SD te doen natuurlijk handig. En je hebt 4.0 nodig als je nog gebruik wilt maken van het winkelkanaal.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:03 schreef djkoelkast het volgende:
Zijn er dan voordelen aan het hebben van 4.0?
Custom cIOS heb ik al en homebrew staat er al op.
quote:SD/USB Loader es una aplicacion para la Nintendo Wii que te permite poder instalar y cargar tus backups desde un dispositivo de almacenamiento USB o SD/SDHC.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:03 schreef Funksoldier het volgende:
tvp wacht ook op downgrade van 4.0
downgrade naar 3.x zodat ik er ook homebrew op kan knallen?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:33 schreef Crazytuning het volgende:
4.0 laat nog even op zich wachten, maar zal niet lang meer duren..
Waar heb jij die info vandaan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Op v4.0 gaat het sowieso niet via de hack in Zelda, dat is nu helemaal gefixed door Nintendo.
Er is een nieuwe hack in ontwikkeling die via een bannerplaatje in het menu werkt
je kunt toch weer downgraden?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:44 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik wil ook Homebrew, maar heb een Wii v4. Werkt dit dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |